Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

redd for at noe skal lekke ut etter nettsex!

Gjest Guest_jente19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente19_*
Skrevet

Har det skjedd ofte at nettsex samtaler lekker ut på nettet? jeg har aldri hatt det før, men hadde det nå denne ene gangen, ble jo sjamert i senk...... (av en gutt på nettet.... hallo....) nå er jeg kjempe redd for at noe skal lekke ut, er det sannsynelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har det skjedd ofte at nettsex samtaler lekker ut på nettet? jeg har aldri hatt det før, men hadde det nå denne ene gangen, ble jo sjamert i senk...... (av en gutt på nettet.... hallo....) nå er jeg kjempe redd for at noe skal lekke ut, er det sannsynelig?

Sannsynlig er det nok ikke men mulig? absolutt! Den største sjansen er vel hvis den andre personen tok opp samtalen og laster den opp eller gir den til vennene sine som skryt.

Edit: Håper for din del at kamera ikke ble tatt i bruk... :p

Endret av Nasciboy
Skrevet (endret)

Sjansen er der ja. Det finnes flere programmer som enkelt tar opp den del av skjermbildet de vil, f.eks et "webcamshow".

Edit: Hvis det var en slik "samtale" du hadde.

Endret av untouch4ble
Gjest Guest_jente19_*
Skrevet

neinei, ikke noe cam! hadde profilbilde... men ikke noe mer enn det?

Skrevet (endret)

Finnes program som tar opp hele streamen også, altså ikke bare skjermbildet, ehehehe... :ph34r:

Men, om gutten var med på notene, og sier sjenerende ting selv også, så er det vel ikke så sannsynlig.

Fortell litt mer i detalj er du snill. :p

Endret av BeFs
Gjest jente 19
Skrevet

Også hadde jeg fake identitet.... det eneste som var riktig var bildet mitt

Gjest Guest_jente19_*
Skrevet
Finnes program som tar opp hele streamen også, altså ikke bare skjermbildet, ehehehe... :ph34r:

Men, om gutten var med på notene, og sier sjenerende ting selv også, så er det vel ikke så sannsynlig.

Fortell litt mer i detalj er du snill. :p

men vi snakket ikke sånn "live" bare i tekt! men det er jo grovt nok syntes jeg da:P Han var mest frampå.... kanskje flaut for han også?

Gjest Guest_jente19_*
Skrevet

huff, håper dere har rett! Samtalen var så grov at jeg hadde flyttet laaangt vekk om noen kjente hadde funnet ut av den:P

Skrevet
huff, håper dere har rett! Samtalen var så grov at jeg hadde flyttet laaangt vekk om noen kjente hadde funnet ut av den:P

Men kun tekst er da ikke noe...

Gjest jente 18
Skrevet

føler meg sånn ca 1000 kg lettere! :p takk for svar:)

Gjest jente 19
Skrevet

hehe, 19:) har bare vært det i en uke, så er litt uvant ;P

Skrevet
hehe, 19:) har bare vært det i en uke, så er litt uvant ;P

Får bare håpe det ikke var en gamme feit lastebilsjåfør på 54 år men fake bilde du snakket med :)

Skrevet
Får bare håpe det ikke var en gamme feit lastebilsjåfør på 54 år men fake bilde du snakket med :)

Tror det er større sjanse for det en at samtalen blir lagt ut på nette;)

• Opprett ny...