Lexiboij Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 (endret) Hei, vurderer å kjøpe Red Faction 2. Har sett noen videoer, men ikke mer. Er det verdt å kjøpe det til 4,99 €? Endret 21. november 2009 av Lexiboij
Malvado Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Til 50 spenn så gir vel spillet masse underholdning. Synnes det var greit nok, men det var ikke akkurat et spill jeg satt igjen med en "wow" følelse...
Lexiboij Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 Hmm, ser at nr. 1 har fått høyere metascore, betyr vel ikke at det er bedre? De koster forsåvidt like mye.
Malvado Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Tja, du hadde langt mer frihet i spill nr 1, fullt mulig å sprenge hull i terrenget, vegger etc, svært få ting som ikke var ødeleggbare , spill nr 2 hadde samme mulighetene men pga at mye av handlingen skjer i byer så er det mindre som er ødeleggbart. Men, disse spillene er nå ganske gamle, personlig hadde jeg plukket opp Dead Space i steden for 100 lappen (platekompaniet) som jeg personlig synnes var mer underholdende enn 2ern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå