Gå til innhold

Windows vista og Windows 7 på en PC


martin9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du enten ha to disken eller to partisjoner, slik at Vista ligger på den ene og Windows 7 på den andre.

Kan være litt utfordrerne å få til om du ikke har så mye peil på data og ikke har en "tom" partisjon du kan bruke helt uten videre. Men det lar seg løse, så lenge du har nok plass til en ny partisjon til W7..(ca 40 GB bør du sette av)

Lenke til kommentar

Hvorfor laster du ikke bare ned VirtualBox og installerer og kjører Windows 7 i det for å prøve det? Men jeg skal love deg at når du først har formatert for å gå over til Win7 ser du deg aldri bakover igjen. Jeg har aldri hatt problemer med Vista men nå som jeg har sammenlignet de så har jeg installert Win7 på både stasjonær og laptop rett og slett fordi det er sykt raskere og mer stabilt enn Vista. Få vekk Vista skitten!

Lenke til kommentar
Hvorfor laster du ikke bare ned VirtualBox og installerer og kjører Windows 7 i det for å prøve det? Men jeg skal love deg at når du først har formatert for å gå over til Win7 ser du deg aldri bakover igjen. Jeg har aldri hatt problemer med Vista men nå som jeg har sammenlignet de så har jeg installert Win7 på både stasjonær og laptop rett og slett fordi det er sykt raskere og mer stabilt enn Vista. Få vekk Vista skitten!

 

Jeg hadde mer eller mindre akkurat samme opplevelse som deg. Jeg hadde ikke noen problemer med Vista, og jeg hadde ikke noe imot å bruke det, men etter jeg gikk over til Windows 7 så har PC-en blitt mye "snillere" å bruke. Maskinen er mye mer responsiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...