Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interesert/forelska og veldig komplisert


Anbefalte innlegg

Ok, så jeg har en venninne som er kjempesøt, og jeg er dritglad i henne, noen ganger på den ene, ganger på den andre måten. Vi har vært venner en stund og jeg finner ikke en feil ved henne (ikke det at jeg leter xP).

 

Idag hadde vi vært på kino med noen andre og jeg bare dulgte henne hjem etterpå. Det endte med at hun lå på gulvet og at jeg masserte henne en halv time.

 

Jeg er veldig glad i henne, og tenker mye på henne og meg osv... problemet er at hun HAR en kjæreste! -.-

What to do?

 

Btw: 16 år ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, så jeg har en venninne som er kjempesøt, og jeg er dritglad i henne, noen ganger på den ene, ganger på den andre måten. Vi har vært venner en stund og jeg finner ikke en feil ved henne (ikke det at jeg leter xP).

 

Idag hadde vi vært på kino med noen andre og jeg bare dulgte henne hjem etterpå. Det endte med at hun lå på gulvet og at jeg masserte henne en halv time.

 

Jeg er veldig glad i henne, og tenker mye på henne og meg osv... problemet er at hun HAR en kjæreste! -.-

What to do?

 

Btw: 16 år ^^

 

Dialog dialog dialog...

Snakk med henne, om hvordan hun har det, hvordan du har det, om hun ser for seg at det kan bli noe seriøst og fast med dere. Viser det seg at det er seriøst så må du jo bare ta det opp med henne om hun ikke gjør noe med situasjonen selv. Spør henne hva hun vil, ønsker, savner etc. Vær ærlig og direkte så får du ærlige og direkte svar tilbake ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...