Ali-Baba Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 vel topic sier det meste. men jeg vurderer en 2500 barton og et Abit Nf2 2.0 hk.. er dette en bra kombinasjon? takker for svar.. (ps: ingen "kjøp heller Intel" svar ønskes...)
Stig-Arne Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Sier bare en ting.. løp å kjøp. Fikk kortet selv for en uke ca. Er storfornøyd med kortet. Dyrt er det heller ikke.. bare passe på å ikke bruke enermax vifter direkte på hk for da kommer du ikke inn i bios.
Stig-Arne Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Sier bare en ting.. løp å kjøp. Fikk kortet selv for en uke ca. Er storfornøyd med kortet. Dyrt er det heller ikke.. bare passe på å ikke bruke enermax vifter direkte på hk for da kommer du ikke inn i bios.
+RES+ Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Har samme hovedkortet og er kjempe fornøyd med det, frem til her om dagen :-? Viften på hovedkortet har begynt å lage lyder... Blir nok et nytt Epox hk uten vifte...
Jay Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Tror det er en kjempe-combo. Vurderer akkurat det samme selv. - J
Jay Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Har samme hovedkortet og er kjempe fornøyd med det, frem til her om dagen :-? Viften på hovedkortet har begynt å lage lyder... Blir nok et nytt Epox hk uten vifte... Eh... kjøper du helt nytt hk fordi vifta lager lyder? Hva med å bytte kjøleløsning på eksisterende hk? - J
It's me Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Skal kjøpe samme hk, men med XP1700 med god stepping. Ikke nøl med å kjøpe.
+RES+ Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Har samme hovedkortet og er kjempe fornøyd med det, frem til her om dagen :-? Viften på hovedkortet har begynt å lage lyder... Blir nok et nytt Epox hk uten vifte... Eh... kjøper du helt nytt hk fordi vifta lager lyder? Hva med å bytte kjøleløsning på eksisterende hk? - J Jeg skal bytte ut viften da den bråker litt for mye for mine ører. Men jeg har et eget datafirma, så jeg liker å teste ut litt forskjellige produkter :wink: Skal prøve EPoX EP-8RDA3+ som er et meget bra hk.
Ali-Baba Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 oj... takker for raske svar.. må bare selge unna noen ting først... Abit Kd-7 raid og Amd XP2100+(palo). hva bør jeg kreve for dette? med det oppsettet jeg satte opp, hva bør jeg kunne oppnå av overklokking? Hvilken kjøler?
Stig-Arne Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Sorry trippelpostingen.. noe klikket en eller annen plass. Vil regne er 1000-1200 kr for hk og cpu ?
AMDguru1 Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Sorry trippelpostingen.. noe klikket en eller annen plass. Vil regne er 1000-1200 kr for hk og cpu ? Hver for seg, ja.
Stig-Arne Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Nei, for begge deler, man får jo lett no lignende for samme prisen, og i tillegg er det brukt.
Ali-Baba Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Skrevet 26. mai 2003 ok.. den er grei... dette er kanskje ikke en markedsplass, men hvis noen er interesserte så skriv.. slenger inn en annonse på bruktmarkedet... men hvor langt går en 2500 barton og med hva slags kjøler?
AMDguru1 Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Nei, for begge deler, man får jo lett no lignende for samme prisen, og i tillegg er det brukt. Sorry leste feil. Trodde han mente det nye systemet.
Ali-Baba Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Skrevet 27. mai 2003 hehe. det gjorde jeg altså ikke.. men for det gamle systemet, hva bør jeg kreve for det? og hva slags kjøling bør jeg ha til barton? tenkte meg waterchill da men jeg vet ikke.... takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå