Gå til innhold

Kan jeg spille Modern Warfare 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurte på om jeg kunne spille Modern Warfare 2 med min PC.

 

Det er en Compaq Presario Q60, Notebook.

 

Spesifikasjoner:

 

Prosessor: AMD Athlon Dual Core QL-60 1.90 Ghz

Ram: 3.00 GB

Grafikk: GeForce 8200 M

OS: Vista

 

Gå på google og søk på "Can you run it" og klikk på øverste linken.

Og der kan du skjekke om mange spill kan kjøre på din PC :) og ja du kommer til å elske mw2

Lenke til kommentar
Spill heller CoD4

 

 

Får noe tullball. Skal du spille CoD er det bare CoD2 som gjelder. Resten blekner i forhold. MW2 kunne blitt noe, men de har jo rævkjørt oss PC-brukere, så det ble med å laste det ned og kjøre gjennom SP-delen.

 

 

COD4 har vell de samme behovene for ytelse som COD6 så...? Personlig meninger er bare no dritt, men COD2 har sikkert lavere krav. Hehe

Lenke til kommentar

MW2 er det første spillet jeg faktisk har returnert til butikken å byttet det til et annet spill.. snakker om epic fail dette spillet :s

 

Men tror at dette er virkelig et elsk eller hat spill. finnes ikke noen grå sone der.

 

spillte det i ca 30 min før jeg takket for meg. Samme gamle grafikk, men med mindre muligheter en i MW 1 ??? hva pokker.... Etter som årene tikke å går skal man jo se fremskritt.. MW2 har jo tatt renna fart og hoppet lang tilbake i tid :s

 

P2P i multiplayer!!! P2P var bra til Kazaa!! og den teknologien er jo steinalder hvis man snakker IT språk :s så hvorfor gå tilbake til den når dedicated funker bedre...

 

som sagt.. epic fail.

 

xbox og ps3 så er spillet bra, det er ikke til å komme utenom. men til pc.. stor skuffelse.

 

Nei, så ikke kjøp deg MW2. spar pengene eller kjøp deg et annet spill som faktisk støtter PC fullt ut og ikke bare er en konsoll rip off.

 

Hvorfor har de blandt annet fjernet muligheten "lean"

er det pga at ps3 og xbox kontrollen gikk tom for knapper? pc brukere har nok knapper og trykke på så de kunne da ha kodet det inn i spillet for pc brukere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...