Gå til innhold

Hovudkort med parallellport - XP-kompatibelt


enixitan

Anbefalte innlegg

Eg skal setje saman ein PC med litt sære behov:

 

- Parallellport

- Må kunne køyre WinXP 32-bit inntil vidare

 

Eg lurar difor litt på kva for nye brikkesett som fungerar bra med WinXP i dag. Inntil vidare er ikkje Vista/W7 eit alternativ grunna sær programvare. Sidan dei fleste brukar nyare enn XP i dag vil eg kontrollspøøre litt her, eg håpar nokon har forsøkt XP på dagens maskinvare. Eg siktar mot AMD-brikkesett då AMD har gode prosessorar i prisklassa som er aktuell, men er open for andre tips.

 

Det må òg vere ein parallellport på kortet, anten på I/O-panelet eller med inkludert tilleggskort. Ser ein del hovudkort kjem med header for parallell- og seriellport i dag, men får ikkje tilleggskortet med. Veit nokon om eit hovudkort som har dette, til ein pris rundt 5-700 kr? Sær maskinvare på parallellport og sær programvare, er difor tvilsamt om USB-adapter vil fungere (forsøkt dette, har ikkje fungert tidlegare).

 

Kortet kan med fordel vere mATX-formfaktor.

 

Takkar for tips. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle brikkesett skal fungere fint med Win XP i dag. XP er fremdeles såpass utbredt at alle lager drivere til det. Selv det rykende ferske Radeon HD 5800 er støttet i XP.

 

Av egen erfaring vet jeg at Intel P45/43 fungerer 100% i XP. Det skal ikke være annerledes på AMD-siden. Jeg har bedre erfaring og inntrykk av AMD-brikkesettene enn nVidia-brikkesettene.

F.eks Gigabyte GA-P43-ES3G på Intel-sokkelen, eller Asus M4A78 på AMD-sokkel. Begge har både seriell og parallell fast på baksiden av hovedkortet.

 

Edit: Det er vanlig med like mange porter på et m-ATX-kort, men det finnes likevel en del med parallell på AMD-sokkelen. F.eks Gigabyte GA-MA74GM-S2H.

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...