TheCatIsALie Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Blir neppe noen DLC-er her. Får heller se frem til AC3, noe jeg gjør. Jeg håper virkelig det blir mer action utenfor animusen i det.. Helt greit, gøy å løpe rundt i gamledager, men savner mer real-time action også..
Teipball Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Da bør de gi desmond et lite stilskifte, for hvis han skal løpe rundt i den hettegenseren så blir det en stor nedtur. Ser for meg coveret til AC3 med Desmond i en kjip positur med hettegenseren og en liten stav som våpen... Endret 8. februar 2010 av Teipball
Goldshoten Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Nå fikk jo han Assassin-skillz via "the bleeding effect", så jeg tror det blir langt mer variert i 3'ern. Men er uansett enig i at det var litt for lite som skjedde utenom Animusen i 2'ern.
Patney Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg syntes det bare ble som en skikkelig demper på spillet når vi ble tvunget til å leke detektiv som Desmond i eneren, så jeg er glad for at det var lite av det i toeren. Dessuten ladet de nok opp til treeren, som mest sannsynlig vil ha masse Desmond-tid.
Senyor de la guerra Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Mine innlegg http://www.youtube.com/watch?v=CIVRXzh9crk
Mala Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Haha, ja eg lo faktisk ganske godt når eg såg den scenen der i spillet (dog med orginal VC)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå