Gå til innhold

Hva kan jeg få for mine Xbox 360spill?

ppplll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Amped 3

Virtua fighter 5

Lost

Dead rising

Baja

Scene it: Light, camera, action med 4 kontrollere og sånn mottaker med usb.

Rock band 2

Og til slutt

World in conflict til pc

Har skrevet 899,- pluss frakt i annonsen, er dette for dyrt? eller hva synes dere?

Kom med tips takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
alt for dyrt spør du meg..

maks 500

Rock band 2 kostet meg 549 for et halvt år siden ca

Og di andre spillene kommer på 100ca for vært spill.

Så jeg vil si at dette er ikke dyrt, du skal lete veldig lenge før du finner noe som er billigere.

Skrevet (endret)

Amped 3 - Dårlig - 30,-

Virtua fighter 5 - Dårlig - 30,-

Lost - Dårlig - 30,-

Dead rising - OK - 50,-

Baja - Dårlig - 30,-

Scene it: Light, camera, action med 4 kontrollere og sånn mottaker med usb. - Dårlig - 100,-

Rock band 2 - Bra, men verdiløst uten utstyr - 100,-

Og til slutt

World in conflict til pc - Bra, men ingen kjøper masse xbox-spill og et PC-spill - 50,-

Totalt: 420,-

Selv ville jeg ikke kjøpt det for det engang.

Endret av ProXhimo
Skrevet

Nei, men det er fordi det er butikk, du er privatperson. Dette er pris satt av markedet. Gå på EB-Games, og legg merke til hvor lenge Amped 3 har vært på lager der. VIl si en god del år. Du får sikkert 149,- for ditt Amped 3 om noen år du og, men hvis du vil selge NÅ, må prisene senkes.

Skrevet

Du er ingen butikk. Og du er altfor kravstor. Verdien på disse spillene hver for seg er lav, og at du selger dem i pakke hjelper ikke, da måtte jo kunden vært ute etter alle disse spillene på en gang, og vært villig til å gi såpass mye for dem til sammen hver for seg. Ingenting er verdt mer enn det markedet er villig til å gi.

Skrevet

Alt for dyrt.

Når du kommer med ønske om innspill, kan du ikke nekte for at det er for dyrt og deretter forsvare prisen. Dette er hva vi syntes, et soleklart flertall på at det er for høyt!

Skrevet

Dette ville jeg tatt for spillene.

Amped 3 - 50 kr

Virtua fighter 5 - 50 kr

Lost - 50 kr

Dead rising - 50 kr

Baja - 50 kr

Scene it - 150 kr

Rock band 2 - 150 kr

Totalt: 550 kr + Frakt

Det var bare Xbox 360 Spillene, syntes selv ikke at dette var dyrt, men dette ville jeg sagt var mest rettferdig. Ikke noen store titler akkurat ... Uansett selger jeg eller bytter inn nesten alt på GameStop.

Skrevet

Denne tråden fikk meg til og huske ein gang eg var på elkjop, da selgte dei stor spill til 99 kr + dei hadde 3 for 2 kampanje, so eg fikk 6 spill for 396 kr:

spilla:

Assassin's Creed

Left for Dead

Tomb Rider Underworld

Condemned 2

Eternal Sonata

Ninja Gaiden 2

Desse spilla er etter min meining mykje bedre. og eg fekk dei for 396 i butikk.. Senk prisen!!

Skrevet
Dette ville jeg tatt for spillene.

Amped 3 - 50 kr

Virtua fighter 5 - 50 kr

Lost - 50 kr

Dead rising - 50 kr

Baja - 50 kr

Scene it - 150 kr

Rock band 2 - 150 kr

Totalt: 550 kr + Frakt

Det var bare Xbox 360 Spillene, syntes selv ikke at dette var dyrt, men dette ville jeg sagt var mest rettferdig. Ikke noen store titler akkurat ... Uansett selger jeg eller bytter inn nesten alt på GameStop.

Dette var jo hyggelig:) tror jeg senker prisen. takk for innspill

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Jeg ville forhåndsbestilt mange nye spill som kommer i 2010 med de.

Trur det er like greit.

Skrevet
kanskje bare selge dem til gamestop? få et nytt spill eller penger tilbake vell?

Men virker det da, når spillene er verdt så lite?

Skrevet

Å selge spill til gamestop uten å benytte seg av et kampanjetilbud føles for min del som å gi bort penger til folk jeg ikke liker. De betaler latterlig dårlig. Det jeg ville gjort, spesielt med de eldre upopulære spillene, er å bytte dem inn ved forhåndsbestilling. Skaffet meg Brütal Legend på den måten for 1 krone og to søppelspill jeg hadde kjøpt for 200,- til sammen. De fleste spillene må du imidlertid ut med 199,- for om du forhåndsbestiller og bytter inn to spill, men det blir fortsatt en rabatt på 150-200kr pr spill som er veldig mye bedre enn de rundt 35kr/stk du får for de fleste litt eldre spill.

Skrevet

Helt enig med sistemann her!

Ta med spillene og bruk de i kampanjetilbud som er måten du får mest for dem på. De gir så lite per spill der borte (og skal du ha det i $ så får du 20% mindre igjen).

Innbytte så er det et fett hva de er verdt så lenge de ikke er ekskludert.

Kompisen sin min hadde med seg det nye call of juarez som han brukte i et slikt tilbud, og ellers så hadde han bare fått 45kr i innbytte mot et annet spill. Måtte le når jeg så lappen han bak kassa klistra på spillet som pris for å selge det igjen.

45 inn, 499 ut :p

Skrevet
Å selge spill til gamestop uten å benytte seg av et kampanjetilbud føles for min del som å gi bort penger til folk jeg ikke liker. De betaler latterlig dårlig. Det jeg ville gjort, spesielt med de eldre upopulære spillene, er å bytte dem inn ved forhåndsbestilling. Skaffet meg Brütal Legend på den måten for 1 krone og to søppelspill jeg hadde kjøpt for 200,- til sammen. De fleste spillene må du imidlertid ut med 199,- for om du forhåndsbestiller og bytter inn to spill, men det blir fortsatt en rabatt på 150-200kr pr spill som er veldig mye bedre enn de rundt 35kr/stk du får for de fleste litt eldre spill.

Sa bare at jeg byttet inn der, men kan jo føye til dette: Kun ved kampanjetilbud, og ved forhåndsbestilling 1/199 kr og 2 spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...