Gå til innhold

Telenor ADSL - går ned hver eneste kveld kl 24.00 presis (Zyxel P2602HWT)


Anbefalte innlegg

Feilen ligger hos Telenor. Fikk tilsendt Thompson Speedtouch 780 modem som erstatning for Zyxel når jeg klaget på dette. Problemet med at nettet går ned kl 2400 forsvant. Synes dog det så langt har vært mer småtull og ustabilitet med Thompson modemet enn med Zyxel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt dette problemet en stund. Har kommet og gått litt. Jeg ringte Telenor for noen måneder siden, og de var godt kjent med dette, men de var veldig opptatt av om jeg kjørte torrent. Noe jeg ikke gjorde. Utover det hadde de ingen forslag til løsning.

 

Har forøvrig Zyxel 2602 som eller fungerer helt fint.

 

Nå har jeg bestilt VDSL og får nytt modem. Kanskje. Linjen ble koblet for over en uke siden, men Telenor har fremdeles ikke klart å sende meg modemet jeg skulle hatt før linjen ble koblet.

 

En mer inkompetent og udugelig gjeng enn de på Telenors kundeservice skal man lete lenge etter! De har hver dag i over en uke enten opprettet feilmelding, kansellert feilmedlingen, endret bestilling, slettet bestilling, ventet på tillatelse til å sende meg modem o.s.v. Men å få et modem avgårde i posten? Nei, det er for komplisert.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...