bruno99 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Dobbeltrykker på GTA4 ikonet og dataen jobber i 5 sekunder og musepekern blir til en cd som snurrer, men stopper opp etter 5 sekunder. Trykker igjen, samme greia. Spillet kjører ikke heller i følge task manager. What to do? Spilte det mye før, men nå har jeg ikke spilt det på lenge (5-6 månender ) så noe må ha skjedd...
Slaxxor90 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Dobbeltrykker på GTA4 ikonet og dataen jobber i 5 sekunder og musepekern blir til en cd som snurrer, men stopper opp etter 5 sekunder. Trykker igjen, samme greia. Spillet kjører ikke heller i følge task manager. What to do? Spilte det mye før, men nå har jeg ikke spilt det på lenge (5-6 månender ) så noe må ha skjedd... Du kan prøve å restarte pcen, og prøve å starte spillet igjen. Hvis ikke det funker så kan du prøve installere på nytt, eller reparer nåværende installasjon.
bruno99 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Prøvde å reste pc, de hjaøp ikke. Hvordan reparerer jeg installasjon og forsvinner lagrede data om jeg gjør det?
Mr. Hermonella Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Får og re-instalere: Trykk på "start" -> Kontrolpanel -> Avinstaler et Program -> Vent til siden har blit lastet inn -> Trykk på GTAIV -> Følg instruksjonene videre. Og nei du mister ikke de lagrede spillene:)
bruno99 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Vet du hvor lagret data og spillprofil ligger? Er ikke helt sikker på at jeg husker brukernavnet.
Mr. Hermonella Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 På Vista lagres det her: C:\Users\*DITT BRUKERNAVN HER!*\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames
Mr. Hermonella Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 BTW! kjører Rockstar socialclub? (Beklager dobbelpost)
bruno99 Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 (endret) Har XP (og ja, har lett..) Ja, må logge inn på rockstar før jeg kan starte spillet. Endret 13. november 2009 av bruno99
zebe Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Har samme problem nå etter jeg fikk meg ny pc med windows 7.
Teac Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg sliter med at bildet henger seg i to til tre sekunder hele tiden. Helt umulig å spille. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å skifte på grafikkinstillinger, men tror ikke det er det som er feilen. Endret 9. desember 2009 av Teac
Sigurdl Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvorfor kan ikkje begge bare lagre dataen til spillet før du instalerer det på nytt??? Ofte det beste når eit program ikkje fyngerer Endret 9. desember 2009 av Sigurdl
Teac Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Jeg prøvde å installere det på ny igjen, men får samme problemet. Når jeg kjører bilen i første oppdrag går den fem meter, så fryser bildet. Så går den noen meter til og så fryser bildet igjen. Utrolig irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå