Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Hvordan var din første runk?" repostet fra stengt tråd (jenter også)


Sitronsaft

Anbefalte innlegg

Det var sommerferien mellom 4. og 5. klasse. Jeg var 10 år(kom i puberteten når jeg var 9), og kunne allerede en del om sex og slikt. Det jeg ikke visste NOE om, var runking.... Jeg søkte på mobilnettet etter pubertetssider. Fant "Onani.no". Dette måtte jeg prøve. La meg i senga på hytta, og runka. Kom etter en stund, og spruta på magen xP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Er vel når jeg var 6 eller noe. Husker ikke så mye fra den alderen, alt jeg vet er vel at jeg har holdt på med det til nå, og forventer nok å forsette. Er vel godt der og da, men etterpå er det ikke noe spesielt lenger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan ikke fortelle hvordan første ganga jeg tok hånda nedi trusa var for det husker jeg ikke, men min første orgasme på egenhånd derimot!

 

Jeg hadde en eldre partner på 20 da jeg var 14. Når han slikket meg så fikk jeg orgasme, men det var aldri noe jeg fikk til selv.

Når jeg tok på meg selv, forsøkte, så gjorde det bare vondt siden jeg tok rett på klitoris, så da ga jeg opp med en gang.

 

Men en dag kom tanken til meg, jeg måtte ikke ta rett på! Så jeg drev å gnikket på klitten min uten at den stikkende smerten kom, kjempe nyskjerrig på om noe kom til å skje, og plutselig så kom orgasmen snikende på, og den orgasmen var helt fantastisk, og jeg var så stolt for endelig viste jeg hvordan det skulle gjøres!

Lenke til kommentar

Det er ingenting galt med at en 20 åring er sammen med en 14 åring.

Det er ingenting galt med at en 20 åring er sammen med en 14 åring.

 

Nei, jeg klarer ikke å overbevise meg selv at det er riktig på noen som helst måte.

 

 

 

Tenker mye på det selv hvor blind jeg var på den tiden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...