Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

plutselig hvitt/oransje heldekkende skjerm(nybygd pc)


Anbefalte innlegg

Halloen! har nettopp bygget meg en pc, men opplever noe ustabiliteter. det kommer plutselig ett hvitt bilde på skjermen av seg selv helt uten videre ved vanlig surfing etter ca. 10-15 min. pcen fortsetter å gå, men lyden forsvinner, og det er heller ikke mulig å gjøre noe som helst med bilde, pcen må da restartes.

 

noen som har noen idèer om hva som kan være galt?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har spilt endel cod mw 2 med det gamle kortet nå. kortet har stoppet 2 ganger på ca. 4 timer grunnet varme (fikk feilmelding i skrivebord om at ytelse ble redusert først.)

 

den siste gangen onsdag kveld avsluttet jeg spillingen uten å starte opp igjen. i går tidlig prøvde jeg å starte opp med det nye kortet igjen for å sjekke om det bare var tilfeldig at det gamle kortet ikke krasjet. jeg installerte nye driver og slettet de til det gamle kortet og forsøkte å spille. fikk fortsatt samme krasjing, så jeg pakket det ned og satt i det gamle kortet igjen. det som nå skjer med det gamle kortet er at pcen ikke vil loade windows, og jeg får en bluescreen hvor den dumper memory før den restarter til samme punkt om og om igjen. jeg kommer dog inn i Safe mode! jeg prøvde å sette i det nye kortet igjen, og pcen starter da som normalt igjen! men med det gamle vil den altså ikke loade windows lenger. har prøvd å legge inn driverne til det gamle kortet igjen, uten hell.

 

og siden jeg ikke vil vente 1-2 uker med å få nytt skjermkort fra komplett, lurer jeg på om det er noen som kan ha en anelse om hva som kan ha skjedd med det gamle kortet? det virker fortsatt på den gamle pcen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...