jallamamba Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 I går la jeg merke til en lys (orange/kremfarget) stripe som gikk vertikalt over skjermen, hele veien fra topp til bunn. Stripen er på venstre side, noen cm fra kanten. Etter at TVen har vært på en stund, forsvinner stripen. Hva er galt, er dette noe som kan fikses, eller er det begynnelsen på slutten for denne TVen? TV er kjøpt i august 2008, så det er kanskje garanti på denne enda? Er det noen som har hatt dette eller lignende problem, og klart og fikset det? Noen med erfaring på service/retur av TV med slik feil?
Hårek Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Det høres ut som en feil på panelet. Er ikke mulig å fikse sånt selv. Du har minst 2 års reklamasjonsrett, så ta kontakt med selger.
jallamamba Skrevet 11. november 2009 Forfatter Skrevet 11. november 2009 (endret) Var i kontakt med først Sony og etterpå Netshop, hvor jeg kjøpte TVen. Sony svarte at dette var en feil som måtte ordnes på et serviceverksted. Ringte til Netshop og snakket med en hyggelig fyr som forklarte meg litt om hvordan dette går seg til. Det kommer til å ordne seg , men jeg blir fra 1-3 uker uten TV -som egentlig brukes som PC-skjerm, det blir hardt Trodde Sony lagde bedre kvalitet! Det gikk under 2 uker å fikse dette! TV ble hentet hjemme på døra, nesten 2 uker senere fikk jeg en helt nytt TV fra Netshop Endret 30. november 2009 av jallamamba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå