Gå til innhold

Erfaringer med Gary Fong Lightsphere?


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Siden denne tråden ble startet så droppet jeg Gary Fong og kjøpte meg en Lambency Flash Diffuser på ebay. Den er helt identisk til Gary Fong's gjennomsiktige tupperware boks, og til en brøkdel av prisen. Jeg er godt fornøyd og føler den gir mye valuta og godt lys for pengene.

 

Jeg har ikke funnet den hvite varianten enda, men leter fortsatt :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett til min 430 og min 580 (Canon) og er svært fornøyd med disse. Har imidlertid ikke testet andre typer, så jeg har kanskje ikke så mye sammenligningsgrunnlag:)

Hei, har du den klare eller matte? Den klare gir kanskje litt bedre rekkevidde.

Skulle gjerne hatt den matte med chrome dome, men det får du ikke her.

Skal se om jeg bestiller et sett fra USA.

Lenke til kommentar

Jeg har sett til min 430 og min 580 (Canon) og er svært fornøyd med disse. Har imidlertid ikke testet andre typer, så jeg har kanskje ikke så mye sammenligningsgrunnlag:)

Hei, har du den klare eller matte? Den klare gir kanskje litt bedre rekkevidde.

Skulle gjerne hatt den matte med chrome dome, men det får du ikke her.

Skal se om jeg bestiller et sett fra USA.

 

Jeg har begge og har bestilt mine sett fra USA

Lenke til kommentar

Jeg har ingen andre diffusere å sammenlikne med, men er svært fornøyd med kombinasjonen Canon Speedlite 430EX II og Gary Fong Lightsphere-2 (har "clear"-versjonen, P3). Denne kombinasjonen gir utrolig mye bedre bilder enn bare Canon Speedlite 430EX II alene. Aldri mer slagskygge og hvite ansikter. :)

 

Den er veldig grei i bruk og mykheten gjør at det virker som den er uslitelig også.

Lenke til kommentar

 

Jeg har begge og har bestilt mine sett fra USA

 

Kan du si noe om forskjellen på disse. Jeg vet hvordan forskjellen markedsføres, men det kunne vært interessant med en pålitelig brukererfaring :)

 

Jeg har testet diffusorene som de ble vist i markedsføringen, for å sjekke om de var i nærheten av å levere det de lovte. Så langt jeg har sett, uten å ha foretatt noen vitenskapelig test, leverer produktene det de markedsføres som.

Skal imidlertid innrømme at jeg nok bruker den matte mest selv, da den gir penest lys innendørs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...