petternilsen92 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 noen som lurer på noe? har rank 15... ferdig med singleplayeren og 51% ferdig med spec ops
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper.
p0pc0rn Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper. Ja det kan man Har du den lovlige utgaven?
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Spiller ingen rolle du kan bli bannet.
petternilsen92 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Skrevet 7. november 2009 blir ikke bannet for og ha kjøpt det tidlig, er butikkens problem det.. og ja min kopi er legit! spillet er rimelig likt.. bedre visuals, flere våpen, flere attachments, flere våpenfarger, dual wielding av 1h våpen er kjempegøy, storyen er like god som forrige gang, du får points for litt flere forskjellige ting nå
SAS1984 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 blir ikke bannet for og ha kjøpt det tidlig, er butikkens problem det.. og ja min kopi er legit! spillet er rimelig likt.. bedre visuals, flere våpen, flere attachments, flere våpenfarger, dual wielding av 1h våpen er kjempegøy, storyen er like god som forrige gang, du får points for litt flere forskjellige ting nå Hvor i landet fikk du kjøpt det?
aspic Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 (endret) Det er nok til konsoll, sidan Steam ikkje lar deg aktivere spelet før den 13. eller noko. Endret 7. november 2009 av aspic
Spill&Dill Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Har spilt en del selv i dag og digger spillet 100% Eneste negative er at mapsa minner om COD5......ingen klare favoritter som i COD4. Også kjipt å havne i samme spill med folk som tydeligvis har spilt 15-20 timer allerede......en nybegynner blir sylta rimelig fort
-Just-Me- Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 ja, jeg har et spm.: kan jeg komme hjem til deg og prøve spillet?? xD
JR Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Det er nok til konsoll, sidan Steam ikkje lar deg aktivere spelet før den 13. eller noko. 13.? Er det ikke release 10. ?
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Kommer ikke på Steam før 12. November http://store.steampowered.com/app/10180/ Men selvfølgelig kan du aktivere din butikkjøpte versjon i Steam før det
evenandreas Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jeg skal kjøpe spillet på Tirsdag, SP først så når nettet er fiksa så blir det masse mord på MP. : D
Tommsern92 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Kommer ikke på Steam før 12. Novemberhttp://store.steampowered.com/app/10180/ Men selvfølgelig kan du aktivere din butikkjøpte versjon i Steam før det Må innrømme at jeg ikke får det til, å aktivere<.<
-Just-Me- Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 er det serriøst noen som kommer til hoppe over første oppdraget der man er terrorist og ska skyte så mange sivile som mulig? ikke jeg! moHAHAHAHA
Gene Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper. Er i litt pirkete humør:p Rødpunktsikte er ikke det samme som lasersikte. Forskjellen er at lasersikte reflekterer lys direkte på målet, mens rød punkt (red dot) er rent optisk og prikken befinner seg bare inni selve siktet Men tilbake til topic, er den gørra som kommer på skjermen, når man blir truffet, valgfri? Kan man velge å ha vanlig blinkende rød skjerm, som i 4ern?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper. Er i litt pirkete humør:p Rødpunktsikte er ikke det samme som lasersikte. Forskjellen er at lasersikte reflekterer lys direkte på målet, mens rød punkt (red dot) er rent optisk og prikken befinner seg bare inni selve siktet Men tilbake til topic, er den gørra som kommer på skjermen, når man blir truffet, valgfri? Kan man velge å ha vanlig blinkende rød skjerm, som i 4ern? Det vet jeg også, men hadde håpt på laser. Tror det var i eneren? RDS var det iallefall.
Gene Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper. Er i litt pirkete humør:p Rødpunktsikte er ikke det samme som lasersikte. Forskjellen er at lasersikte reflekterer lys direkte på målet, mens rød punkt (red dot) er rent optisk og prikken befinner seg bare inni selve siktet Men tilbake til topic, er den gørra som kommer på skjermen, når man blir truffet, valgfri? Kan man velge å ha vanlig blinkende rød skjerm, som i 4ern? Det vet jeg også, men hadde håpt på laser. Tror det var i eneren? RDS var det iallefall. Hehe, i så fall beklager jeg:p Men jo, det er jo laser i singelplayern til CoD4.
V5R1X Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 er det serriøst noen som kommer til hoppe over første oppdraget der man er terrorist og ska skyte så mange sivile som mulig? ikke jeg! moHAHAHAHA De som hopper over den delen har kjøpt feil spill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå