Gå til innhold

Fått mw2, tar imot spørsmål hvis noen vil vite noe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper.

Skrevet
Hvilke forbedringer ser du i forhold til eneren? Er det mye likt som det forrige? Kan man ha flere montasjer på engang? For eksempel laser og lyddemper.

Ja det kan man :D

Har du den lovlige utgaven? :p

Skrevet

blir ikke bannet for og ha kjøpt det tidlig, er butikkens problem det.. og ja min kopi er legit!

spillet er rimelig likt.. bedre visuals, flere våpen, flere attachments, flere våpenfarger, dual wielding av 1h våpen :) er kjempegøy, storyen er like god som forrige gang, du får points for litt flere forskjellige ting nå

Skrevet
blir ikke bannet for og ha kjøpt det tidlig, er butikkens problem det.. og ja min kopi er legit!

spillet er rimelig likt.. bedre visuals, flere våpen, flere attachments, flere våpenfarger, dual wielding av 1h våpen :) er kjempegøy, storyen er like god som forrige gang, du får points for litt flere forskjellige ting nå

Hvor i landet fikk du kjøpt det?

Skrevet

Har spilt en del selv i dag og digger spillet 100%

Eneste negative er at mapsa minner om COD5......ingen klare favoritter som i COD4.

Også kjipt å havne i samme spill med folk som tydeligvis har spilt 15-20 timer allerede......en nybegynner blir sylta rimelig fort :)

Skrevet
Det er nok til konsoll, sidan Steam ikkje lar deg aktivere spelet før den 13. eller noko.

13.? Er det ikke release 10. ?

Skrevet

Er i litt pirkete humør:p Rødpunktsikte er ikke det samme som lasersikte. Forskjellen er at lasersikte reflekterer lys direkte på målet, mens rød punkt (red dot) er rent optisk og prikken befinner seg bare inni selve siktet :yes:

Men tilbake til topic, er den gørra som kommer på skjermen, når man blir truffet, valgfri?

Kan man velge å ha vanlig blinkende rød skjerm, som i 4ern?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Er i litt pirkete humør:p Rødpunktsikte er ikke det samme som lasersikte. Forskjellen er at lasersikte reflekterer lys direkte på målet, mens rød punkt (red dot) er rent optisk og prikken befinner seg bare inni selve siktet :yes:

Men tilbake til topic, er den gørra som kommer på skjermen, når man blir truffet, valgfri?

Det vet jeg også, men hadde håpt på laser. Tror det var i eneren? RDS var det iallefall.

Skrevet

Det vet jeg også, men hadde håpt på laser. Tror det var i eneren? RDS var det iallefall.

Hehe, i så fall beklager jeg:p Men jo, det er jo laser i singelplayern til CoD4.

Skrevet
er det serriøst noen som kommer til hoppe over første oppdraget der man er terrorist og ska skyte så mange sivile som mulig?

ikke jeg! moHAHAHAHA

De som hopper over den delen har kjøpt feil spill...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...