Gå til innhold

Noen som blir med på RAF? Les...


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt og spille wow igjen, så jeg lurer på om noen blir med på RAF (Recruit A Friend) 3x XP osv..

 

 

[email protected]

 

Add meg på msn ;)

 

Det er egentlig samme for meg ossen server det skal være, men den på jo ha PVP det er et møøøst ;)

 

Faction: Horde/Alliance

 

Class: Tenkte jeg skulle være hunter for en gangs skyld ;)

 

Og ja, jeg må Rafe fordi det står jo at jge har begynt og spille igjen og det innebærer at jeg har kjøpt spillet.

btw: Vanlig WOW koster bare 129kroner fortiden : ) vis du går i rikitg butikk ;)

men jeg har: vanlige wow+tbc+gamecard.

Endret av killzoner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3x XP?

 

Sier bare namnam Heirloom shoulders og chest. ;)

 

 

3x XP ja, at du får 3 ganger så mye xp. For eks: Leverer et quest og får 500xp og vis du gjør det når du har raf får du: 1500 xp

 

Skjønte det ja. ;)

 

Det jeg mente var at jeg koser meg med Heirloom items som gir 10x XP. Altså 20x XP til sammen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! :p

Lenke til kommentar
Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! :p

Tenkte akkurat det samme. ;)

Lenke til kommentar
Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! :p

 

Oi sann! Haha, der har jeg bomma litt. :p

Kanskje en grunn for at jeg gikk yrkesfag og ikke allmenn. :hmm:

 

Men ja; det er 20% mer og ikke 20x. Jeg som skimsa litt. ;)

Endret av simensk
Lenke til kommentar
Gjør dem virkelig ikke, matten din må være helt på jordet. De gir opptil 20% mer XP. Ikke 20 ganger mer, men 20% mer. Om man da leverer inn et quest som egentlig gir 500 XP får man 600 XP, ikke 1500 som man ville fått med RAF. Begynn å følge med på skolen gutt! :p

 

Oi sann! Haha, der har jeg bomma litt. :p

Kanskje en grunn for at jeg gikk yrkesfag og ikke allmenn. :hmm:

 

Men ja; det er 20% mer og ikke 20x. Jeg som skimsa litt. ;)

 

Vel, med RAF får du de 20 prosentene PLUSS 3x xp etter det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...