Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye lykter til Golf 4


NM91

Anbefalte innlegg

Her var det vel litt av hvert av tullball ;)

 

Gir inntil 300% bedre lys. Nja, skeptisk.. Vil se beviser på at de bedrer i det hele tatt, men de juger jo egentlig ikke når de sier "inntil 300% bedre lys"

 

Lavere strømforbruk (ca. 50%) 35w er ikke halvparten av 55w, men så har de sikra seg igjen med denne "ca´en"

 

De er fortsatt ikke noe mere lovlig uansett, men deg om det ;)

 

Men jeg ser det er et tilbud, så ikke vurder for lenge. ;)

 

Det tilbudet der har de hatt i et år nå så ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her var det vel litt av hvert av tullball ;)

 

Gir inntil 300% bedre lys. Nja, skeptisk.. Vil se beviser på at de bedrer i det hele tatt, men de juger jo egentlig ikke når de sier "inntil 300% bedre lys"

 

Lavere strømforbruk (ca. 50%) 35w er ikke halvparten av 55w, men så har de sikra seg igjen med denne "ca´en"

 

De er fortsatt ikke noe mere lovlig uansett, men deg om det ;)

 

Men jeg ser det er et tilbud, så ikke vurder for lenge. ;)

 

Det tilbudet der har de hatt i et år nå så ;)

 

hehe, har ikke sett for meg at det skal bli helt supert med xenon. Men har et lite håp om at det skal bli bedre enn nå, for nærlysa er jeg ikke veldig imponert over xD men hvis det ikke er lovelig tror jeg at jeg står over. er litt kjipt å ikke få den gjennom eu-kontrollen eller noe.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det kun settet jeg linka til tidligere som er 100% lovlig da dette er orginalt. Men skal ikke si noe for sikkert. Kjøp heller noen nye pærer du og bruk tusenlappene på noe annet!

 

Den vingen var ganske dyr. denne vil koste deg ca 2000,- inkl frakt og toll. Eller du kan kjøpe en orginal R32 vinge som er den peneste i mine øyne til ca 3000,- inkl frakt og toll.

 

Du limer den bare rett på bilen så veldig enkelt å montere. Lakk kommer i tillegg, regn med en 1000-1500,- for lakkering.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det kun settet jeg linka til tidligere som er 100% lovlig da dette er orginalt. Men skal ikke si noe for sikkert. Kjøp heller noen nye pærer du og bruk tusenlappene på noe annet!

 

Den vingen var ganske dyr. denne vil koste deg ca 2000,- inkl frakt og toll. Eller du kan kjøpe en orginal R32 vinge som er den peneste i mine øyne til ca 3000,- inkl frakt og toll.

 

Du limer den bare rett på bilen så veldig enkelt å montere. Lakk kommer i tillegg, regn med en 1000-1500,- for lakkering.

 

Da tror jeg at jeg kjøper den første du linket til på neste lønning :) noen som vet om noen billige steder å lakkere denne i drammensområdet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...