Gå til innhold

Hvor bestille modern warfare 2 collectors edition?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, har selv sett att det er 3 forskjelige spill. den vanligge versjonen. collectors edition, og den der store boksen med natt syn briller..

 

den pakken med brillene er bare tull for min del, men det collector edition spillet er mere intressant for min del, for der virker det ut ifra det eg har forstått att får med ekstra ting i selve spillet. ekstra baner eller noe sånt? eg vet ikke, men ett eller annet.

 

leter rundt på forskjelige nettsider hvor de skal selge spillet, men finner ikke noen andre versjoner enn det vanligge spillet, så virker nesten ikke som om de skal få det i norge, selv om det for min del virker helt urealistisk

Lenke til kommentar
viste i en video der de presanterte spillet att du fikk med en sånn live code

Du får med en Live kode som gir deg Xbox Live Arcade versjonen av Call of duty 1, ikke noe mer i selve Moden Warfare 2. Om du har lyst på Call of Duty 1 så er jo det en fin deal, men ellers er det kun innpakning som er forskjellig.

Lenke til kommentar
viste i en video der de presanterte spillet att du fikk med en sånn live code

Du får med en Live kode som gir deg Xbox Live Arcade versjonen av Call of duty 1, ikke noe mer i selve Moden Warfare 2. Om du har lyst på Call of Duty 1 så er jo det en fin deal, men ellers er det kun innpakning som er forskjellig.

 

oki, takk for hjelpen. da trenger eg ikke lete mere :)

Lenke til kommentar
hmm vet at man får med nedlastbart arcade cod 1 spill i prestige vet ikke om dette gjelder den mellomstore? .

 

Noen som har funnet fin pris på den nye cod 360ien med 250gb ell ?

 

Jeg skal også kjøpe denne boksen og har funnet at Lefdal.no og Elkjøp.no

 

Prisen er kr 2.990 på Lefdal.no og kr 3.199 på Elkjøp.no. Har ikke funnet noen andre butikker som selger dem, men håper jeg får tak i en på tirsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...