Gå til innhold

Førstegangstjeneste i Ingbn Januar 2010


kekky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har egentlig bare et spørsmål angående tjenesten..

 

Etter rekrutten når man blir sendt til kompaniet sitt, hvor stor påvirkning har man på å velge avdeling?

 

Tenker da på rekgruppe stingtropp osv..

 

På opptaket blir det bestemt hvilket kompani du kommer i. Her har du ikke mulighet til å velge, og skal du bytte tror jeg du må stå på ganske hardt fra første dag. Det er i dette kompaniet du har rekrutten din.

 

I PING Kp. B, som jeg er i nå, søker du stilling mot slutten av rekrutten, og her er det sannsynlig at du får det du ønsker hvis du gjennom rekrutten har vist at du fortjener det. Både REK og STING er jo i PING B, så du får håpe du havner her. Befalet hos oss er også veldig bra, så det er absolutt verdt det.

 

Bare kom med spørsmål hvis du lurer på noe, så skal jeg prøve å svare etter beste evne

Lenke til kommentar
Har egentlig bare et spørsmål angående tjenesten..

 

Etter rekrutten når man blir sendt til kompaniet sitt, hvor stor påvirkning har man på å velge avdeling?

 

Tenker da på rekgruppe stingtropp osv..

 

På opptaket blir det bestemt hvilket kompani du kommer i.

Hvilket opptak? Meg bekjent er det eneste opptaket som kjøres i INGBN opptak til ingeniørdykker... Eller mener du innrykk?

Lenke til kommentar
Har egentlig bare et spørsmål angående tjenesten..

 

Etter rekrutten når man blir sendt til kompaniet sitt, hvor stor påvirkning har man på å velge avdeling?

 

Tenker da på rekgruppe stingtropp osv..

 

På opptaket blir det bestemt hvilket kompani du kommer i.

Hvilket opptak? Meg bekjent er det eneste opptaket som kjøres i INGBN opptak til ingeniørdykker... Eller mener du innrykk?

 

Mener selvfølgelig innrykket, my bad. Det er forøvrig opptak til brannmann og REK-gruppa i PING også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...