MPCME Skrevet 5. november 2009 Skrevet 5. november 2009 Jeg har en windows xp service pack 3 32 bit proffecional. start menyeen og den plassen hvor det jeg er på er, har blitt borte, og erstattet med noe annet enn orginalen. jeg går til skjerminnstillinger og endrer men det kommer bare fram: kan ikke laste ned visuele filer fordi filen ikke kan åpnes. har ikke så god peilng på data, mene jeg ønsker hjelp.
innard Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Prøv denne: http://www.softpedia.com/progDownload/Roya...load-13027.html Dobbelklikk filen så innstallerer den seg automatisk. Velg så royale theme i skjerminnstillinger.
MPCME Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 Jeg gjorde det, men det virka ikke.
norbat Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Hvis dette ikke er så lenge siden, kan kanskje en systemgjenoppretting løse problemet (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting)
MPCME Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 Jeg kan ikke gjøre det, den er deaktivert av "gruppepolicy"
MPCME Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 ikke vits og skrive mer i denne tråden, pcen min e ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå