Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Omfg, har bestilt fra dustinhome, også så jeg at pakken ikke var sendt. Ringte inn og fikk beskjed om at de ikke shipper før 11.10, så da har du spillet innen 2-3 dager etter det. UAKTUELT!!

 

Sån der var bestillingen kanselert, stikker heller ned på min lokale spaceworld i morgen kl 9. Etter som jeg studerer ved univeristet er du null oppmøteplikt i timene så da vet jeg hva jeg skal gjøre:)

 

Jeg fikk plutselig lyst til å spørre hvor du bor?

For meg høres det ut som om du bor i Bodø? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omfg, har bestilt fra dustinhome, også så jeg at pakken ikke var sendt. Ringte inn og fikk beskjed om at de ikke shipper før 11.10, så da har du spillet innen 2-3 dager etter det. UAKTUELT!!

 

Sån der var bestillingen kanselert, stikker heller ned på min lokale spaceworld i morgen kl 9. Etter som jeg studerer ved univeristet er du null oppmøteplikt i timene så da vet jeg hva jeg skal gjøre:)

 

Jeg fikk plutselig lyst til å spørre hvor du bor?

For meg høres det ut som om du bor i Bodø? :p

 

Bergen. hvordan det?

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestilte fra play.com... pakken ble sendt på torsdag forrige uke.. med fraktfirma eller noe, for å sikre at pakken ble levert på release date.. i dag.. right.. ikke fått no mw2 enda jeg.. ganske irriterende

 

Kunne ha kjøpte spillet kl 24 i natt på nattåpent liksom.. buut nooo.. aldri mer forhånds bestilling fra play.com ihvertfall

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på CDON.com for noen uker siden. I går fikk jeg en mail om at pakken var sendt. Hvis jeg er heldig får jeg spillet når jeg er ferdig på jobb i dag, men det kan godt hende at jeg må vente til i morgen.

 

Ser veldig frem til å spille dette spillet. For oss som må vente, sjekk de nye bildene av MW3 her.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte på CDON.com for noen uker siden. I går fikk jeg en mail om at pakken var sendt. Hvis jeg er heldig får jeg spillet når jeg er ferdig på jobb i dag, men det kan godt hende at jeg må vente til i morgen.

 

Ser veldig frem til å spille dette spillet. For oss som må vente, sjekk de nye bildene av MW3 her.

 

 

haha genialt! (Filmen alså)

 

 

EDIT: YES! Jeg fikk spillet idag alikevell!!! :D

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...