M-J Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Mange her som var kjappe nok? Skulle melde på meg og en kompis, rakk meg selv men 5 sekunder etter var det over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Ble jo fullt innen ett minutt, så man måtte være veldig kjapp for å få plass. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel.php?artid=582631 41 sekunder. Jeg var påmeldt innen 09:00:05 Lenke til kommentar
isen Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg meldte meg på kvelden før, null stress. Men det er fordi jeg er under 24 Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg vil være med, men det kommer alltid noe til salgs på nettet da, men hva koster en billett.? Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Hva er poenget med å stresse? Meldte meg på for flere uker siden... Og da selvfølgelig på ultrabirken. Så kanskje det skal gå an å kose seg gjennom rittet for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå