Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fått et godt øye for en jente i klassen, hvordan gå frem?


Anbefalte innlegg

Jeg tror ho sliter litt med kjærlighets-sorg akkuratt nå. Jeg kjenner ho ikke så godt, men jeg lurer på hvordan jeg kan bli mere kjent med henne osv. Har ikke lyst til at det skal skje det samme som det gjorde sist jeg fikk en jente i kikkerten. -Selv om vi er gode venner nå :p

 

Noen råd?

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ho sliter litt med kjærlighets-sorg akkuratt nå. Jeg kjenner ho ikke så godt, men jeg lurer på hvordan jeg kan bli mere kjent med henne osv. Har ikke lyst til at det skal skje det samme som det gjorde sist jeg fikk en jente i kikkerten. -Selv om vi er gode venner nå :p

 

Noen råd?

Spør om hun vil finne på noe en dag etter skolen?

Lenke til kommentar
Spør om hun vil finne på noe en dag etter skolen?

 

Problemet er at jeg er noe sjenert, og føler det blir litt rart med at vi ikke kjenner hverandre så godt enda :ermm:

 

Ok. Det du da kan gjøre er å bruke "skolen". F.eks. hvis det er gruppeoppgave, diskusjonsoppgaver e.l. - sørg for å komme i samme gruppe. Eller spør henne om dere skal jobbe med noen oppgaver sammen.

Eller... bare ta tak i balla di og spør ;)

 

edit: ikke ta det siste der bokstavlig talt da, da går det gærn't

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

skrev nesten det samme som luringen over. men det er her fremdeles :)

 

 

sørg for at du kommer sammen med ho på neste gruppeprosjekt eller liknende. da er det lettere å "bryte isen" med skolerelaterte ting, så går du videre til å småprate med ho.

bare å vise baller (ikke vis ballene dine, i vertfall ikke så enda. senere er OK om planen går i boks) og gjøre et tappert forsøk :)

men ikke virk for desperat. da det med ro og bruk tiden

 

Endret av KapteinKnert
Lenke til kommentar
Ok. Det du da kan gjøre er å bruke "skolen". F.eks. hvis det er gruppeoppgave, diskusjonsoppgaver e.l. - sørg for å komme i samme gruppe. Eller spør henne om dere skal jobbe med noen oppgaver sammen.

Eller... bare ta tak i balla di og spør ;)

 

edit: ikke ta det siste der bokstavlig talt da, da går det gærn't

 

 

I 3., før vi egentlig hadde snakka noe særlig med en vi likte, fikk vi en venn til å spørre ho om vi skulle være samen :p

Det var det vi gjorde i 3. klasse, funka aldri for meg XD

 

For prøve å gjøre noe av det dere sier ;)

Tror ikke ho har noe imot meg, har skjedd noen ganger at vi tilfeldighvis har sett på hverandre i timen og et par smil har lurt seg frem :)

 

Tar gjerne imot flere svar! :new_woot:

 

Edit: Missønderstænding

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar
Ok. Det du da kan gjøre er å bruke "skolen". F.eks. hvis det er gruppeoppgave, diskusjonsoppgaver e.l. - sørg for å komme i samme gruppe. Eller spør henne om dere skal jobbe med noen oppgaver sammen.

Eller... bare ta tak i balla di og spør ;)

 

edit: ikke ta det siste der bokstavlig talt da, da går det gærn't

 

Det var det vi gjorde i 3. klasse, funka aldri for meg XD

 

For prøve å gjøre noe av det dere sier ;)

Tror ikke ho har noe imot meg, har skjedd noen ganger at vi tilfeldighvis har sett på hverandre i timen og et par smil har lurt seg frem :)

 

Tar gjerne imot flere svar! :new_woot:

 

3.klasse vgs.? Funka det aldri for deg å prate med jenter da?

 

Hvis det er øyekontakt er det jo ihvertfall bedre enn ingenting. Kan du ikke bare spørre om å finne på noe en dag? :p

 

 

KapteinKnert: Oh yes, we do :)

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Ikke jeg hvertfall, om ho gjør det, veit jeg ikke.

 

Vi har gått i samme klasse siden sommerferien, og jeg har ikke begynnt å legge mærke til ho før de 2 siste ukene, visste ikke engang hva ho het før 3 uker siden.

 

Okei.

Men da syns jeg som en sier over og fler har sagt. Bare begynn å prat med hu. F.eks på facebook eller msn, hvis du føler det kunne blitt lettere ? :)

Lenke til kommentar
Okei.

Men da syns jeg som en sier over og fler har sagt. Bare begynn å prat med hu. F.eks på facebook eller msn, hvis du føler det kunne blitt lettere ? :)

 

Ho har ikke Facebook, og jeg har ikke hennes msn, vi er venner på Nettby da.

Ossen kan jeg egentlig starte en samtale med henne, føler det blir så akward :dontgetit:

 

Dumme, dumme meg! :wallbash:

Lenke til kommentar
Okei.

Men da syns jeg som en sier over og fler har sagt. Bare begynn å prat med hu. F.eks på facebook eller msn, hvis du føler det kunne blitt lettere ? :)

 

Ho har ikke Facebook, og jeg har ikke hennes msn, vi er venner på Nettby da.

Ossen kan jeg egentlig starte en samtale med henne, føler det blir så akward :dontgetit:

 

Dumme, dumme meg! :wallbash:

 

Men dude, mailen hennes skaffer du på et blunk. Den står kanskje på nettby? (kan ikke noe om det) Eller så kjenner du vel noen som har den, kompis f.eks?

Det går vel kanskje an å maile/chat'e på Nettby? - Sett igang..

Vi kan ikke legge ordene i munnen på deg heller da ;)

 

Hun er vel ikke noe mer spesiell å snakke med enn "søstra til kompisen" eller ei venninne? :) Vanlig prat..

Ellers så er det nok av tråder her om hvordan man kan prate til ladies :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...