Gå til innhold

kjøpe battlefield bad combany 2 til pc eller ps3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig foretrekker jeg å sette meg tilrette i sofaen og spille på konsoll, så jeg ville valgt PS3 ;)

Kontrollen er jo selvfølgelig ikke like rask og responsiv som med mus, men har du spilt FPS på PS3 før kjenner du god til det

 

Har du derimot en kick-ass pc vil du nok få en del bedre grafikk på den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

PC (hvis du har en som slår ifra seg):

 

+ Bedre grafikk og bedre flyt i spillet

+ Fps er laget for Pc. Mus og tastatur er mye bedre (dette er det jeg synes personlig, men har en følelse at jeg ikke er alene)

+ Bedre community. Hvis du er en lag spiller og/eller kanskje er i clan

 

 

 

 

PS3

+ Spillet kommer garanter til å funke (ingen lagg)

+ Mange sier dette. Men selv ser jeg ikke dette som en fordel. Sitte i sofaen og spille på en 42" tv (eller hva enn du har).

 

Så dette er det jeg kan skrive for å prøve å gjøre valget ditt lettere. Har ikke noe imot ps3, finner bare ikke noen andre fordeler.

Lenke til kommentar

Vet ikke om de kommer til å øke til 64 spillere. Håper egentlig på 32 spillere. Bare for at pc skal få noe annet en konsoll versjonen. Men å øke til 64 spillere vil vel bety stor forandringer til maps osv.

 

Mods er noe som spillerne selv lager. Er ikke noe Dice kan bestemme om det blir mods eller ikke. Eneste de kan gjøre er å gjøre kodingen for moddere lettere. Noe jeg tror de vil. Ser jo hvordan bf2 er.

 

Det blir dedicated servers på bf:bc2. Det har Dice selv gått ut å sagt.

 

Dette har Dice sagt:

 

A lot of buzz has been floating around the internet lately about dedicated servers and we wanted to make sure our all our players have the best understanding of how Battlefield will be played on the PC. Since Battlefield 1942 DICE has used dedicated servers for all platforms. This formula has worked well, and still works well, for us and for the gaming community. We have stayed true to this practice and will continue this tradition into the upcoming title Battlefield Bad Company 2.

 

 

Bare det at det er dedicated servers er jo en grunn i seg selv ;)

Lenke til kommentar
Det er vel først i BF3 det blir 64 spillere, og muligens flere?

 

Spillene vil bli helt like for alle platformer, så dette bør ikke ha noe betydning for valg av platform.

Om det kommer eventuelle mods så er det jo kun på PC man får muligheten til dette.

Men har det komme mods til BF-serien tidligere?

 

Ja det har kommet flere mods til bf2 vet jeg. Sikkert de andre og.

 

En av de meste kjente mods til bf2 som jeg vet om. Er Project Reality mod.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...