Gå til innhold

B - vitaminer. Hva hjelper det for?


Anbefalte innlegg

Hei, har hørt at B-vitaminer skal være bra mot masse forskjellig. Munnsår, akne og arr, hud generelt. Har tenkt til å ta litt høye doser med Bvitamin. Men de jeg finner på nettet her i Norge, er veldig lave. Så må ta veldig mange tabletter for å få i meg en høy dose. Så lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i tabletter som inneholder mere bvitamin. Og hva mer hjelper det for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B vitaminer hjelper for penere hud, penere negler, større vekst på håret, finere hår, og kroppen utvendig generelt.

 

Utstyret mitt "der nede" vokste også med 30cm etter å ha inntatt 40piller på en gang. Så funker fjell det! Neida, det siste var en spøk, men det regna jeg med at du skjønte.

 

Edit: Hvorfor skal du ta en høy dose?

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar

ermm.. sterke b-vitaminer? Ikke snakk om medisner her.

 

Ikke så alt for bra å dope seg på b-vitaminer heller da, kan faktisk ha flere ulemper enn godheter.

 

Gode kilder til vitamin B er animalske varer som fisk, egg, ost, nyrer, lever, melk og oksekjøtt, samt gjær, grove kornprodukter, nøtter, frukt og grønnsaker.

- Wikipedia

 

Før i gamle dager kunne vel b-vitamer være vunder medisin, men dessverre funker det ikke slikt nå. Vi spiser mer enn før, vi inttar mer kosthold enn før og vi spiser riktig mat. De fleste vitaminene blir dekket av kostholdet.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Altfor mange uvitende folk her som tror de har peiling. B-vitaminer går ut i urinen om du tar for mye, de er vannløselige. B-vit5 og b3 har spesielt løst mange acne problemer hos folk, prøv litt forskjellige doser du, ikke ta det høyeste med en gang liksom

 

Tullpart han over meg! han har vel ikke prøvd engang!

 

ALLE kvisaene mine forsvant etter 2 dager med normal b-vit dose, 4 tabl om dagen tok jeg, som er laangt under det som er vist på nettet

Endret av Duffo
Lenke til kommentar
Altfor mange uvitende folk her som tror de har peiling. B-vitaminer går ut i urinen om du tar for mye, de er vannløselige. B-vit5 og b3 har spesielt løst mange acne problemer hos folk, prøv litt forskjellige doser du, ikke ta det høyeste med en gang liksom

 

Tullpart han over meg! han har vel ikke prøvd engang!

 

ALLE kvisaene mine forsvant etter 2 dager med normal b-vit dose, 4 tabl om dagen tok jeg, som er laangt under det som er vist på nettet

 

Hvilken type bruker du, og hvor har du kjøpt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...