Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"eks-kjæreste" oppfører seg som en pyskopat?


Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

Hei folkens. Jeg holdt på med en dame for noen månder siden, vi begge har gjort dumme ting mot hverandre. Kan vel ikke si at vi var kjærster, men vi var på vei til et forhold, og seff klarte jeg å blove alt opp. For noen uker siden så kranglet vi, hun sa at jeg ikke brydde meg om henne og jeg mente det motsatte, og tilslutt orket jeg ikke masset hennes og blokket hun på msn. Kan så si at hun ikke har snakket med meg siden sist. Jeg har vært piss sur på henne, og sitter nå igjen med eie-følelser, jeg liker henne ikke, men sitter igjen med litt følelser. Så til pyskopat dellen, hun har oppført seg som en JÆVLA DRITTSEKK. Første dagene ble det ikke snakk mellom oss, så begynt hun å kline med gutter i klassen rett foran trynnet mitt. Jeg kan dog si at jeg ikke har gjort en dritt mot henne, så har hun begynt å baksnakke meg. Hun har sagt at jeg er homo, ingen følelser, tenker med kuken. Og det er bare litt av hva hun har sagt om meg, hun igonerer meg når jeg prøver å si henne noe. Eneste som kommer ut av kjeften hennes er dritt, dritt og atter dritt. Jeg har blitt så jævla lei hun at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, har slettet henne fra facebook, msn og telefon nummeret, brutt all kontakt osv. Hun har tilogmed sagt at mine "venner" (ikke venner nå) skal skrive dritt på facebook profilen min. Og ikke nok m,ed det, hun prøver seg på bestevennen min. Glad han har null interese for henne.

 

Hva skal jeg gjøre? Kan så si at det ikke nytter å snakke med henne, og i den siste tiden har jeg igoneret henne helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spre rykte om at henne har knulla en hel hau med innvandrere(gjør det troverdig), så skal du se det blir fart på sakene ;)

 

....etter du har spredd ryktene, så kall henne pakkishore hver gang du ser henne, og spør hvordan det går med f. eks "jamal"

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar
Spre rykte om at henne har knulla en hel hau med innvandrere(gjør det troverdig), så skal du se det blir fart på sakene ;)

 

....etter du har spredd ryktene, så kall henne pakkishore hver gang du ser henne, og spør hvordan det går med f. eks "jamal"

 

haha!

 

Jeg hadde gåt for en mer prate løsning, men siden det ser ut som om hun ikke vil prate hadde jeg bare sluttet å bry meg. Jeg hadde ikke gjort noe dritt mot henne bare latt henne være dritt sekk så ser alle hvem som er den egentlige drittsekken. Kan god skjønne det med litt følelser fortsatt siden det er så kort stund siden, men prøv å bare ikke tenk på henne. Sjekk opp nye jenter, eller lignende.

 

Dette er ikke noe fasit bare en pekepinn hva jeg ville gjort. Du må finne ut selv hva du vil gjøre. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Blir litt oppgitt over oppførselen hennes her, men mener fremdeles du bare burde overse hele greia. Når du kom inn i rommet kunne du enten svart tilbake "chill, er ikke deg jeg skal snakke med", eller helst bare oversett hva hun sa, og satt deg til å snakke med kompisene. Er ikke verre enn det. Hun har ingen rett til å få deg til å gjøre din hverdag dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Jeg prøvde å bry meg!

Hun hadde laget mat, og hun måtte rydde fra 20 bord. Og jeg spurte om hun trengte hjelp, fikk ikke noe svar tilbake! Faen.. Lurer virkelig på hvorfor jeg ville hjelpe henne. Hun kunne i det minste sagt nei eller ja.

 

Får bare finne meg en ny dame og komme over henne for godt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Gikk ut p[ tarassen paa skolen, og der satt hun og noen venniner av meg. Hun sa ikke at jeg skulle gaa vekk med det foorste, men etter noen par minutter saa sa hun Kan du ikke bare gaa?

 

Og jeg sa chill da, det er ikke deg jeg snakker med. Saa gikk hun. Og etter en halvtime saa gikk jeg inn igjen, og hun gikk ut paa tarasen igjen. SKJOONER MEG VIRKELIG IKKE PAA SAANE JENTER. FUCK HENNE!

 

Sitter paa en skole pc. Litt fucked tastatur

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*
Hun driter seg ut. Dette går jo ikke utover deg. Ingen kan jo vel tro på en psycho eks som finner på alt mulig dritt rett etter hun er dumpa? Dette er jo bare kjempemorro.

 

Føler liksom at det var hun som dumpet meg, thehe :p - Jeg sa ingenting galt, hun sa at hun ikke ville at jeg skulle klenge på henne. Og så sa hun at jeg ikke brydde meg om henne, og vi hadde en kort diskujson på at jeg brydde meg om henne, jeg ville ikke snakke med henne mer, blokket henne på msn. Ikke snakket sammen siden det.

-------------------------------

 

Det har bare nettopp begynt. Idag forstod jeg at hun er en ekte drtttsekk og hvorfor i helvette jeg giddet å bruke 3 månder av tiden min på henne og utelokke alle jenter.

Jeg spurte "Hvorfor oppfoorer du seg som en drittsekk hele tiden?"

Og hun sa "Fordi jeg er ikke venn med deg."

Og jeg sa "du oppfører deg som en drittsekk fordi du ikke kan få alt du har lyst på?"

Og hun svarte "Jeg får alt jeg vil."

 

Og da giddet jeg bare ikke å sitte med henne, og flyttet meg. Gidder faen ikke bruke mer tid på henne. Hun er vel en jente som tror hun kan få alt hun vil ha. Hun flørter med de fleste, osv.

 

Men sannheten er at hun er en feit jålva bitch som ikke fortjenner respekten til noen.

Eneste gutten som gidder å bruke tid på henne er en annen retard i klassen som er på samme nivå som henne. Hun gikk dog på en annen skole, men hun byttet skole png at hun ble små mobbet og at ingen som ville ha henne. Jeg var den første som snakket med henne, ga henne oppmerksomhet og hjalp henne. Hun har hatt meg til å snakke med, med å dele alt drittet hun har vært gjennom. Og hva gjør hun nå? Behandler meg som dritt.

Gleder meg til "kjæresten" hennes slutter å bry deg, da legger hun fort merke til at det er ingen som bryr seg om henne. Jeg er faktisk ganske ganske sur nå.

 

Ja, som de fleste sier. Bare å komme over det. Men det som virkelig irreterer meg er at hun har begynt å være med beste kompisen min, og han droppet treningen idag for å være med henne ut. SHAME... Hun har ALDRI hatt interese for ham, faktisk når jeg tenker meg om, ikke snakket så veldig mye med han heller.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest her nå, er at hu 'bitchen' vinner. når du blir irritert, sitter hu med et glis og two tumbs up. Gi blanke faen i hu og finn deg en ny. Ignorer hu, ikke noe annet. Spørr hu, svar fort, kort og greit for så å se til helvette å gå vekk fra hu eller legge på om hu ringer.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest her nå, er at hu 'bitchen' vinner. når du blir irritert, sitter hu med et glis og two tumbs up. Gi blanke faen i hu og finn deg en ny. Ignorer hu, ikke noe annet. Spørr hu, svar fort, kort og greit for så å se til helvette å gå vekk fra hu eller legge på om hu ringer.

Exactly. Det finnes dritmange mye bedre alternativer der ute, så hvorfor kaste bort tiden på ei slik ei? Bare skru av sympati-knappen og tillat å gi deg selv høyere verdi enn henne. For det har du jo.

 

Ikke bare oppdager du at problemet og frustrasjonen løser seg opp i luften, du vil også merke hva som skjer med henne etter at hun innser at hennes syn, at hun kan få den hun vil, ikke stemmer, da hun ikke kan få deg. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_Heidi_*
Hei folkens. Jeg holdt på med en dame for noen månder siden, vi begge har gjort dumme ting mot hverandre. Kan vel ikke si at vi var kjærster, men vi var på vei til et forhold, og seff klarte jeg å blove alt opp. For noen uker siden så kranglet vi, hun sa at jeg ikke brydde meg om henne og jeg mente det motsatte, og tilslutt orket jeg ikke masset hennes og blokket hun på msn. Kan så si at hun ikke har snakket med meg siden sist. Jeg har vært piss sur på henne, og sitter nå igjen med eie-følelser, jeg liker henne ikke, men sitter igjen med litt følelser. Så til pyskopat dellen, hun har oppført seg som en JÆVLA DRITTSEKK. Første dagene ble det ikke snakk mellom oss, så begynt hun å kline med gutter i klassen rett foran trynnet mitt. Jeg kan dog si at jeg ikke har gjort en dritt mot henne, så har hun begynt å baksnakke meg. Hun har sagt at jeg er homo, ingen følelser, tenker med kuken. Og det er bare litt av hva hun har sagt om meg, hun igonerer meg når jeg prøver å si henne noe. Eneste som kommer ut av kjeften hennes er dritt, dritt og atter dritt. Jeg har blitt så jævla lei hun at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, har slettet henne fra facebook, msn og telefon nummeret, brutt all kontakt osv. Hun har tilogmed sagt at mine "venner" (ikke venner nå) skal skrive dritt på facebook profilen min. Og ikke nok m,ed det, hun prøver seg på bestevennen min. Glad han har null interese for henne.

 

Hva skal jeg gjøre? Kan så si at det ikke nytter å snakke med henne, og i den siste tiden har jeg igoneret henne helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...