Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blue screen under formatering av HP Pavilion dv2000, skal ha xp


Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har ein venns pc her... det er ein HP pavilion dv2000... veldig ny.. den har vista men nå vil han ha XP.

Ein venn av han før prøvde å formatere men feilet!

og nå er pcen uten opprativsystem.

Formateringen gikk fint i gang med alt som de skal, men rett i opplastning av filer(begynnelsen av heile formateringen), så fikk jeg bluescreen.

 

noen som har peiling hva dette kommer av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en dv5 og ville ha xp istede for vista, pga programkomalietet, jeg fikk til svar fra hp norge at dv serien ikke støtter xp, selvfølgelig gjør den det, men en må nok ha endel eksterne drivere. Og siden det er jobbmaskinen min dette, har jeg ikke utforsket om det går eller ikke.

 

PS, svarer egentlig bare her for å finne ut om det går, og hva som trengs.

Lenke til kommentar
Har selv en dv5 og ville ha xp istede for vista, pga programkomalietet, jeg fikk til svar fra hp norge at dv serien ikke støtter xp, selvfølgelig gjør den det, men en må nok ha endel eksterne drivere. Og siden det er jobbmaskinen min dette, har jeg ikke utforsket om det går eller ikke.

 

PS, svarer egentlig bare her for å finne ut om det går, og hva som trengs.

det går ;) jeg har funnet mange løsinger for de.. men krever at du lager 2 CDer... 1 med XP og ein med ekstern driver.

så hvis jeg har forstått de så skal du formatere pcen og så intellere driveren og så xp ettrpå :S

men er vekke nå... sender link over hvordan du gjør de senere i dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...