norwaay Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) hei atven min dør heilt ut dreiv å kjørte plutseliglig døde den heilt ut og når jeg prøver å starte så er kickstarten tung som faen å det kommer en grusomt stygg lyd ! noen som vet ka som har skjedd ? takk for alle svar : ) Endret 27. oktober 2009 av norwaay
norwaay Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 hei atven min dør heilt ut dreiv å kjørte plutseliglig døde den heilt ut og når jeg prøver å starte så er kickstarten tubg som faen å det kommer en grusomt stygg lyd ! noen som vet ka som har skjedd ? takk for alle svar : )
Eaan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 I stede for å dobbelposte, gi mer info. merke, kubikk? og alt det andre.
hean Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Sjekk oljen... kanskje den er i ferd med å skjære seg? Ikke vet jeg.... Endret 28. oktober 2009 av Nasciboy
Eaan Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Kan være. Men kjører lett flere månder uten olje og det skjerer seg ikke.
PyrionZ Skrevet 31. oktober 2009 Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Høres ut som om den er skjært gitt. Edit. Ta av potta di, og se inn i sylinderen. Så sveiver du til du ser stempelet. Er det ripete og jævlig er den skjært. Endret 31. oktober 2009 av -pyrion-
K N Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Kan være. Men kjører lett flere månder uten olje og det skjerer seg ikke. Tror nok det meste skjærer seg uten smøring, gett.. Viktig å fylle på olje, det sier jo seg selv. Hørtes faktisk ut som den var skjært ja.
norwaay Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 hehe har ikke gaddet å jør nokke med den før no .. fant ut att det var en kraftig svidd tennplugg idiot kompisa som he kjørrt med choke xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå