Nettbyller Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Sorry vist jeg har posta dette feil sted :S men jeg har lett litt etter åssen man kan få gratis spotify premium, siden jeg må ha det til ipoden min også fant jeg et program, men problemet er at jeg får ikke åpna det -.- Dette kommer opp når jeg prøver og åpne det: Noen som kan hjelpe ? Takker på forhånd Endret 27. oktober 2009 av Nettbyller
Pepsi Max Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Du får jo ikke premium account ved å skifte exe'n. Det kan muligens være virus det som du har lastet ned.
GeirGrusom Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Dette kan jeg garantere at er malware, siden det er spotify serverne som fortelle om du har premium, ikke klienten. Du må nok bare ta deg råd til tusen kroner i året, eller finne på noe annet.
Nettbyller Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 Du får jo ikke premium account ved å skifte exe'n.Det kan muligens være virus det som du har lastet ned. Det kan være det er virus, men jeg får jo ikke åpna programmet?
Nettbyller Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 les GeirGrusom sitt svar igjen Altfor dyrt, haha
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Siden vi ikke tillater diskusjon rundt ulovlig programvare her på forumet stenges tråden.
Anbefalte innlegg