Gå til innhold

Reisebrev fra E3 2003 - del 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at dere utsendte har fått med dere masser av informasjon om nye spill i produksjon :) Halflife videoene ser knæsj ut :) Gleder meg rått til det.

 

Men jeg savnet en ting. Dere skrev i første E3 artikkel at dere skulle innom Funcom og se på det "hemmlige" online spillet?

 

Ref:http://www.gamer.no/artikler/mai2003/e3.html

 

Men jeg har ikke funnet den artikkelen eller så har dere glemt hele greia:(

I all den ståheia E3 er :) Vært der 2 ganger selv og vet hvor mye godterier det er for øyet der :)

 

Ellers takk for fine reisebrev og fine artikkler.

Lenke til kommentar
Men jeg savnet en ting. Dere skrev i første E3 artikkel at dere skulle innom Funcom og se på det "hemmlige" online spillet?

Vi var der, men vi kom ikke inn ettersom vi ikke visste at den visningen kun var for inviterte, og vi hadde beklageligvis glemte å melde oss på. Litt flaut, men så har vi da også lært. ;-)

 

Men, VG var der, og de skrev ingenting om noe nytt online-spill. Kun om Den Lengste Reisen 2.

Lenke til kommentar
Men jeg savnet en ting. Dere skrev i første E3 artikkel at dere skulle innom Funcom og se på det "hemmlige" online spillet?

Vi var der, men vi kom ikke inn ettersom vi ikke visste at den visningen kun var for inviterte, og vi hadde beklageligvis glemte å melde oss på. Litt flaut, men så har vi da også lært. ;-)

 

Men, VG var der, og de skrev ingenting om noe nytt online-spill. Kun om Den Lengste Reisen 2.

 

Det er vel kanskje det man kaller en sannhet med modifikasjoner. Evt. en usann påstand, hvis man skal være veldig pirkete :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...