Sultana007 Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei Har problemer med vaskemaskinen :/ etter forvask så får jeg opp Melding på display Feilkode F7 maskinpumpa er tett ?? Første gangene klarte den ikke å gå over til skylling og sentrifugering etter forvask , måtte gjøres manuelt.. så funket det Idag så har det blitt værre Hvordan kan jeg få pumpa til å bli utett? det ligger klær inni maskinen og får ikke åpnet døra?? Service til Ariston er Stengt idag .. Det gjelder en Ariston AQXD 145 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 har du prøvd å tømme filteret? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, kom noen kroner og masse annet har forsatt problemer .. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 rens filteret helt. dra ut kontakten til vaskemaskinen. la den være utkoblet ca1 min før du kobler den til igjen. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Endelig klarte vaskemaskinen og fungere igjen Tok ut stikk kontakten .. også plugget inn igjen så funket det .. Siste probleme er at etter forvask så vil ikke maskinen Automatisk gå over til skylling og sentrifugering Må gjøres manuelt.. Noen som vet hva jeg kan gjøre der ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå