Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Okei, usikker ! Kjæresteprob ...


Anbefalte innlegg

Hei, jeg å kjæresten min har et srort problem, eller jeg har et stort problem ... Atte, hu blir kåt på andre og bruker mer tid på andre gutter en meg ... Hu sier hu blir kåt på andre og jeg vet ikke om det er kødd eller ikke, men jeg liker det IKKE å blir VELDIG sjalu og jeg liker IKKE denne følelsen... Hva skal jeg gjøre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter i den alderen er gjerne usikre på seg selv, og det at hun leker med følelsene dine betyr at hun vil at du skal bli sjalu - det er veldig typisk. Si til henne at er glad i henne og vil ha henne for deg selv, og hun må slutte å leke kåt på andre. Ta henne med på middag o.l. utenfor skolen slik at ingen andre gutter forstyrrer mellom dere. Hvis hun ikke skjerper seg, er hun ikke verdt det!

Lenke til kommentar
Jenter i den alderen er gjerne usikre på seg selv, og det at hun leker med følelsene dine betyr at hun vil at du skal bli sjalu - det er veldig typisk. Si til henne at er glad i henne og vil ha henne for deg selv, og hun må slutte å leke kåt på andre. Ta henne med på middag o.l. utenfor skolen slik at ingen andre gutter forstyrrer mellom dere. Hvis hun ikke skjerper seg, er hun ikke verdt det!

Okei :D . Jeg skal prøve :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...