Gå til innhold

Da har jeg registert meg her!


Anbefalte innlegg

Hei, mitt "navn" er Yadii, og jeg er ny her inne. Tenkte jeg skulle introdusere meg selv.

 

Jeg er en fjorten, straks femten år gammel jente. "Å, herregud", tenker du kanskje? Men slapp av, jeg er over det beryktede fjortisstadiget, heldigvis. Men trust me, jeg har vært der...

Jeg bor i Trondheim by, noe jeg ikke er særlig begeistret over. Jeg er ingen småbyperson. Trøndere generelt ser jeg på som et mindre hyggelig folkeslag. Men unntak finner man jo alltids! :thumbup:

 

Jeg går for tiden siste året på ungdomsskolen, noe jeg gleder meg til å bli ferdig med. Ikke mange femtenåringer med sunn fornuft kombinert med intelligens på min skole, dessverre! Planene for fremtiden er å først begynne på dramalinjen på videregående, og senere utdanne meg til skuespillerinne, noe jeg alltid har hatt ambisjoner om. The Secret, vet dere!

 

Mine interesser kan dere forøvrig lese mer om på profilen min ;)

Og sånn egentlig er det ganske sensasjonelt at jeg sitter oppe SÅ sent, i og med at jeg er et A-menneske uten unntak, men jeg har for tiden influensa og sitter inne absolutt hele tiden, da blir døgnrytmen ganske weird.

 

Førsteinntrykket av forumet er bra det, virker som en gjeng med hyggelige folk ihvertfall!

Og sånn forresten; i trådene som handler om ting som dataspill og biler er ikke jeg å finne - jeg er en jentejente! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, faktisk; har lagt merke til at noen steder på Off-topic, så telles ikke innleggene man skriver. Og det skjønner jeg jo(bla telletråder o.l.). Men gjelder dette absolutt alle stedene innenfor Off-topic, eller bare innenfor visse tråder?

Det gjelder i alle under-forun på off-topic ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...