slimjim Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jepp, det er det jeg lurer på. Kjedelig å måtte avslutte et spill hver gang jeg må en tur til desktop. Mulig jeg er n00b men har akuratt konvertert fra xp og det er vel nesten eneste jeg sliter med, for os viker knall bra. Tidligere var det bare og trykke ctrl+alt+del men ikke nå lenger. Noen som kan hjelpe ? Jim
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Hvis ikke det funker har du windows-knappen + D.
slimjim Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg pleier bare å trykke på Windows-knappen. Hmmmm. Det funker ikke hos meg ikke med + d heller Endret 23. oktober 2009 av slimjim
HauksA Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) du holder altså inn knappen som med windowslogoen på og trykker på knappen "D", så fungerer det fortsatt ikke? Hvilket spill er det? Endret 23. oktober 2009 av HauksA
slimjim Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 Hei og takk for support. Spillet det gjelder er batman Arkham Asylum. Men fikk instalert counterstrike og der funket det, så da er det vel bare batman som er litt vrien
slimjim Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 HAHA. Nei man gjør ikke det. Det var bare det spillet jeg hadde testet så jeg trodde det var en ny greie i win7 . A swing a little dance... batmans head on a lance Jim
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Hva med alt + tab? Det fungerer vel på de fleste spill der Windows + D er litt vrien.
slimjim Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Skrevet 24. oktober 2009 Jepp Alt+ Tab funka i batman. Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå