banjo ulf Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Skal ha meg en ny bærbar pc nå som skal bestilles i løpet av de nærmeste ukene. Så trenger litt hjelp av dere til å finne en bærbar pc. Bruksområde blir: Noe Spilling (tf2, l4d osv) Kanskje teste borderlands. Irc, msn og vanlig nettbruk. Noe regneark osv(jobb) Litt film og musikk(kobles til anlegg) Ikke veldig krevende med andre ord men vil at ting skal gå glatt noen måneder framover. Av pris vet jeg ikke helt men ikke noe over 8-9 lapper, helst billigere hvis dette er å oppdrive. Utenom det jeg har skrevet over så er vel en skjerm rundt 15 å foretrekke, er litt utdatert her så hva som beveger seg på skjermer vet jeg ikke. Hdmi hadde vært å foretrekke, ikke noe must. Diskplass har jeg fra før av så dette er ikke noe å tenke på. Men et godt skjermkort og litt ram er jo alltid positivt da men spørs vel hva man får til denne prisen? Win 7 er vel å foretrekke av OS. Batteri tid er ikke noe særlig å tenke på da den bare skal bli med i bilen fram og tilbake til jobb. Hvis det er noe jeg har glemt så får dere bare rope ut. Takker for alle innspill.
Artemis-Entreri Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en Acer Aspire 5935g til i underkant av 8000 for 2 uker siden. Må si meg godt fornøyd så langt. Den funker fint til spilling, film og musikk. Bruker den som PC nr 2, når jeg er på jobb osv. Det er en egen diskusjonstråd for pcen på forumet her. Endret 23. oktober 2009 av Artemis-Entreri
banjo ulf Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 Takker for svar, skal ta en kikk på tråden senere. Har hatt litt dårlige erfaringer med Acer før men det kan jo ha bedret seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå