Gå til innhold

3 rrod - sende inn til MS eller ikke?


standby

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg de 3 røde lysene på en gammel 360... Når den er modifisert, er det da noen vits å sende den inn? Har hørt litt forskjellig, de fleste sier at Microsoft ikke rører den når den er modifisert, mens noen få andre sier at de fikser den uansett. Har noen forsøkt å sende inn en modda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er den modifisert så har du ingen garantier på at den vil bli fikset, men virker som mange har kommet seg igjennom.

 

Å kjøpe et klistremerke øker dine sjangser betraktelig.

 

Om den blir tatt som tampered så vil du ikke kunne sende konsollen inn for repair igjen, så bedre å være på den litt mer sikre siden ;)

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe klistremerke, så må du vite HVILKET klistremerke du skal ha.... Det er nemlig 2 forskjellige ;)

Også må boksen være fri for merker på klipsene osv, slik at det ikke syns at den har vært åpnet.

 

Siden dette er en eldre boks, så er det kanskje like greit å selge den, og kjøpe seg en ny med hdmi osv... jeg kjøper den gjerne :)

Lenke til kommentar
Nei ikke selg den. Du bør først prøve funker det ikke anbefaler jeg deg å legge den ut på finn får høyest pris.
jeg kjøper den gjerne
Istedefor å hjelpe han tenker du på din egen fordel.

 

Hva feiler det deg?? Jeg har ikke sagt at han MÅ selge den til meg, selvfølgelig så skal han selge den til høystbydende, jeg bare meldte min interesse...

 

Jeg hjalp han også med å si at det fantes 2 forskjellige klistremerker, og at boksen å være uten merker når hen leverer den inn. Er den ikke det, så mener jeg at det er bedre at han selger den til noen som vil prøve å fikse den, evt en som har et uskadd chassie han kan bytte over, for så å sende den inn..

 

Sender han den inn, og de finner ut at den er åpnet og flashet, så blir konsollen også bannet fra live, og da er den ikke verdt en dritt etterpå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...