Gå til innhold

Er LG 42PQ1000 til 3995 kr et bra kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at den er HD-Ready er ikke noe problem siden man ikke ser forskjell på dette og Full HD før skjermen er over 50". Mye av HD hysteriet er strengt talt markedsføring og lite annet. Når sendingene vi vanligvis befatter oss med er i standard oppløsning så blir det i alle fall meningløst. En annen ting er at en Hd-Ready tv må skalere mindre for å tilpasse skjermen lavt oppløste kilder og dette gjør at bildene ofte blir bedre enn på en Full HD tv.

Lenke til kommentar

Nåja, LORD G10. Dersom man kobler dette sammen til en PC, er full-hd oppløsning en svært aktuell ting å ta med.

 

Husk, dette er innstegsmodellen for LG Plasma. Den er helt OK dersom du skal ha en billig 42". Dersom jeg var deg, ville jeg heller gått for et spesifikasjonsmessig større produkt med bedre tilkoblingsmuligheter. Den har kun èn scart inngang og èn hdmi inngang, og verken optisk eller komponent inngang. Du blir mer fornøyd ved å gå for en bedre modell. Evt. 42PQ2000 eller -3500. Spør forhandleren om en god pris på denne. Det vet jeg dem fikser :)

 

Husk også, når det kun er èn hdmi inngang og èn scart inngang, kan den ikke katerogirseres som en HDTV.

Endret av Chosiso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...