Gå til innhold

Bestilling av W7


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ett par problemer med dette.

Da jeg bestiller (windows7upgradeoption.com) fungerer ikke ett norskt telefon-nummer, jeg googlet det, og løsningen var ganske genial; bare nuller.

 

Jeg sliter også med å finne pris på dette, det står att det er gratis, men noen sier att det er ett lite gebyr i tillegg til frakt? Siden jeg fortsatt bor hjemme så vil jo pappa og mamma ha full kontroll, så ikke noe W7 uten alle tall på bordet. Noen som kan hjelpe meg?

 

[K]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har ett par problemer med dette.

Da jeg bestiller (windows7upgradeoption.com) fungerer ikke ett norskt telefon-nummer, jeg googlet det, og løsningen var ganske genial; bare nuller.

Norsk tlf.nr. fungerer, men du må dele det opp. Det er 3 felt; første er ferdigutfylt landskode (47), deretter fyller man inn 4 siffre felt 2, og fire siste siffrene felt tre. Kan være greit når DHL-lastebilen kommer å skal levere dvd'n og sjekker om man er hjemme.

 

Jeg sliter også med å finne pris på dette, det står att det er gratis, men noen sier att det er ett lite gebyr i tillegg til frakt?

Det er helt gratis for de som kjøpte stand-alone Vista m/Windows 7 kupong, da får man tilsendt W7 DVD direkte fra Microsoft. Har du derimot fått oppgraderingskupongen i forbindelse med bærbar-pc kjøp, kan disse forskjellige firmaene ta gebyr for å sende ut dvd'n, etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Det er helt gratis for de som kjøpte stand-alone Vista m/Windows 7 kupong, da får man tilsendt W7 DVD direkte fra Microsoft. Har du derimot fått oppgraderingskupongen i forbindelse med bærbar-pc kjøp, kan disse forskjellige firmaene ta gebyr for å sende ut dvd'n, etter hva jeg har hørt.

 

Det står at noen tar opptil 150 kroner for å sende deg platen:

 

http://www.dinside.no/826250/ikke-kjop-pc-naa

 

Alltid noen som skal tjene litt penger på gratis produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...