Gå til innhold

Komplett Gamer a20, Monthly edition - Oktober bra?


Anbefalte innlegg

Heisann. Har sittet på Mac nå et års tid, men har prøvd ut Windows 7 og har lyst til å gå tilbake til Windows igjen. Kom over denne på Komplett.no

 

Grunnen til at jeg lurer, er fordi jeg ikke har vært noe særlig borte i AMD prosessorer. Går de for å være like bra som Intel om dagen? Og generelt, vil denne maskinen være en fryd å bruke i 64bits Windows 7 i forhold til en iMac 2.66GHz med 4gb minne?

 

Bruker maskinen til alt mulig, gaming, se video, surf, bildebehandling... Må klare å yte med mye programmer oppe av gangen.

 

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dual core med høy Ghz er ofte å foretrekke når man kjører få apps samtidig. Som ved spill etc. 5XXX serien har minste krav på 500W PSU IIRC men lurer bare på om det var ved 58XX modellene.

og 4GB ram er nok om du ikke planlegger å kjøre veldig mange krevende apps samtidig.

 

så 4gb og dual går går ganske hånd hånd. om du går for intel cpu så må du vel bytte HK så mer kostnad der.

 

personlig innen for rammene av komplett. ville jeg tatt en litt bedre PSU. selv om 5 serien hadde vært kul så er ikke det en option for det oppsettet siden det ikke er i pakke optionene.

Muligens også velge HD4890 siden det yter mer på linje med gtx 275 men i komplett pakken så koster det bare 218 kroner mer i forhold til 275 sine 518

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...