Gå til innhold

Godt alternativ til iTunes til bruk med iPhone?


stigen1

Anbefalte innlegg

Som emne sier: en god anbefaling (egne erfaringer) på alternativer til iTunes. Har brukt det tidligere og syns det bruker for mye ressurser, og liker ikke grensesnittet personlig. Hater også Quicktime og Apples lukkede plattform. Dette er min personlige mening og vil ikke diskutere det.

 

Jeg har kjøpt meg en ny iPhone (3G).

 

Ser at det finnes mye gratis programvare, men ser også at det er problemer med disse programmene (som MediaMonkey) med tanke på nyeste release av firmware/OS til iPhone (ver.3,1?). Ser også at noen gratisprogrammer krever at iTunes er installert for å kunne synkronisere, da er jo hele meningen borte.

 

Noen som har gode alternativer som fungerer, evt. løsninger på dette? Takker for alle svar!

Endret av stigen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bare skal bruke programmet til å overføre musikk til iPhonen kan du bruke Mediamonkey.

 

Mediamonkey og iTunes blir trøbbel når begge er installert samtidig, men Mediamonkey alene fungerer flott. Har egen synce-funksjon for iPhone/iPod.

 

Installer Mediamonkey, plugg i telefonen. Og vips: Virker!!

Endret av Trainman
Lenke til kommentar

MediaMonkey overfører bare musikk. Andre ting som programmer, video, bilder osv. går nok ikke. Mulig det finnes alternativer til itunes, som jeg heller ikke er noen fan av, til dette også, men for å være helt ærlig så tror jeg det vil gi deg mer bry enn å faktisk bite tennene sammen og bruke itunes i iphone-sammenheng :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...