Manlulu Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Noen som har erfaringer med disse? Customcars Jeg vil fA den til A kjOpe, og bygge anlegg i bilen min. Vil og fA de til A bytte ut diverse spegler osv. fA bilen til A se litt bedre ut. Selv bor jeg innerst i sogn og fjordane, sA om noen vet om noe dyktige og billige verksted litt nermere sA hadde dette ogsA vert fint
cossiemk1 Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Vel, det kommer jo helt ann på hvilken bil du har da. Er det feks en gammel epa (volvo) e.l så sier det seg selv at det blir for dumt... Men har du en ny skyline eller noe annet heftig, og driter gullbarer, så kjør på hehe.... En skikkelig ombygging koster fort litt penger, og utifra det du skriver så tror jeg ikke du er klar over hvor mye... Bare lakkering av en bil kommer fort på 30.000kr her, og det er antagelig den billig delen av jobben
Manlulu Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Skrevet 15. oktober 2009 hmm.. tenkte ikke på lakkering.. heller på å bygge anlegg, få det til å se bra ut, og ikke slik hobbymekk som jeg hadde på min forrige bil har en 98 A4 nå, og vil få litt mer personlig het i den med helt diskre styling.. blir dette fortsatt veldig dyrt? har rundt 30 - 35000 å bruke tilsammen..
badahl91 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Du kan jo ta kontakt med Customcars og høre...?
Manlulu Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Skrevet 16. oktober 2009 ja jeg skrev en mail til dem før i dag.. så får vi se.. de har ikke svart enda..
1245112654122755325882462 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Viss du pirker litt, og prøver skjøl, er det rart ka du kan få til med litt presisjon og skruer, når det gjelder det og lage plass til anlegg er jo det og skjære til plater, og kanskje bruke litt plexiglas over forsterkeren og sånt en klassiker, men viss du kjøper ei kasse som passer perfekt i bagasjerommet ditt, og skrur den bak i, så ser det jo ut som den er intigrert, tar mye plass, men du sparer mye penger, og du slepper det der som ser så sinnsykt rotete og uproft ut, er rart hva en kan få til skjøl, og spare penger på det, og da snakker jeg om betydelige summer (:
Manlulu Skrevet 1. november 2009 Forfatter Skrevet 1. november 2009 ja har tenkt på å prøve litt selv.. fikk svar fra customcars, og de er sinnsykt dyre.. pluss at d er morsomt å kave å mekka litt selv..
badahl91 Skrevet 1. november 2009 Skrevet 1. november 2009 Det tok jo litt tid før de svarte... Hvor store summer var det snakk om egentlig?
Manlulu Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 Nei de svarte ikke så lenge etter helga. Tror jeg skreiv til dem på en fredag eller noe. Var bare jeg som ikke hadde vært inne her på en stund. Er snakk om å bruke rundt 25000 på anlegg. De skulle ha veldig mange tusen for å bygge, så blir ikke noe av alikevell.
Sewero Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Bruk litt tid på det selv og lag en worklog på forumet Kanskje du til og med kan søke etter sponsorer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå