Gå til innhold

GYM som privatist?

bruktCDplate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst mogleg ja, men kvifor ikkje berre gjere ein innsats i faget? Det handler stortsett om haldninga di. Det er så utruleg unødvendig å teke eit fag opp berre fordi ein ikkje gidder å gjere noko i det. :)

Men eg forstår deg, har tenkt tanken sjølve òg. Høyr med ein skule som eventuelt tilbyr privatisteksamen i faget - dei har nok eit fornuftig svar.

Skrevet

vg1, vg2 og vg3 er en 3 timers eksamen. Har du dog hatt vanlig gym på vg1 må du også ha en praktisk del. Jeg tok det som privatist, og var ferdig med 3 år gym, på 3 timer ;) Alt jeg måtte gjøre var å skrive en øktplan, hehe.

Skrevet

Ingen har vondt av en obligatorisk trim én gang i uka, som med litt innsats lett gir deg toppkarakter :)

Det har en skummel tendens til å være veldig moro, og er også en sterk bidragsyter til et godt klassemiljø :)

Skrevet

Hmm, hvordan fungerer dette? Jeg vil i hvertfall ta det som privatist, da jeg går VG1 og kan heller bruke den tiden jeg har gym på f.eks. treningssenteret vedsiden av skolen, så slipper jeg å gjøre det på skolen.

Hvordan blir det da, med VG3 gym som privatist?

Skrevet

Jeg tenker på den du kan ta på nettet, den eksamenen..

3 timer skriftlig for VG3 kroppsøvning. Er den omfattende eller simpel?

Vil tro at man har rimelig med ressurser tilgjengelig i forhold til bøker og internett på en nettbasert prøve.

Skrevet
Det er visst mogleg ja, men kvifor ikkje berre gjere ein innsats i faget? Det handler stortsett om haldninga di. Det er så utruleg unødvendig å teke eit fag opp berre fordi ein ikkje gidder å gjere noko i det. :)

Men eg forstår deg, har tenkt tanken sjølve òg. Høyr med ein skule som eventuelt tilbyr privatisteksamen i faget - dei har nok eit fornuftig svar.

Hva som er unødvendig eller ei kan du egentlig blåse i å utbasunere på vegne av andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...