Gå til innhold

Noen som driver med Parkour/Freerunning?


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kule stunts som er lette mener du da vaulte bord og sånn? dashvault? kongvault?

 

 

Jeg mener fuckvault.

OMG! Trenger det å være så komplisert? Bare fortell meg trikset.

sjekk youtube.

Done* For a long long time ago. Men jeg tenkte en mer konkret beskrivelse av en ting hvor jeg kunne besvare og spørre om.

 

**Vondt i beina** - etter å ha hoppet fra litt for høye tak xD

 

 

BTW: Franky12: Du trenger ikke å svare mer. Heller ikke å svare på denne.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke drevet eller har noen peiling på Parkour/Freerunning men er ikke det litt meningen at man kan gjøre hva man vill, lage egne triks og sin egen stil!?

 

edit:

Tror det finnes lite beskrivelser av triks, da sporten er relativt nye og er lite organisert.

 

Men Parkour kan minne litt om tyngre breakdance med mer powermoves, så det er jo en plass du kan hente inspirasjon hvis du vil prøve noe nytt.

 

Såg en film hvor noen drev på i skogen, vill tro det er en fin plass å trene/prøve ut nye ting. Kan bli litt mykere landinger.

Endret av akle
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke drevet eller har noen peiling på Parkour/Freerunning men er ikke det litt meningen at man kan gjøre hva man vill, lage egne triks og sin egen stil!?

 

edit:

Tror det finnes lite beskrivelser av triks, da sporten er relativt nye og er lite organisert.

 

Men Parkour kan minne litt om tyngre breakdance med mer powermoves, så det er jo en plass du kan hente inspirasjon hvis du vil prøve noe nytt.

 

Såg en film hvor noen drev på i skogen, vill tro det er en fin plass å trene/prøve ut nye ting. Kan bli litt mykere landinger.

beste stedet å trene er i en by:P

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke drevet eller har noen peiling på Parkour/Freerunning men er ikke det litt meningen at man kan gjøre hva man vill, lage egne triks og sin egen stil!?

 

edit:

Tror det finnes lite beskrivelser av triks, da sporten er relativt nye og er lite organisert.

 

Men Parkour kan minne litt om tyngre breakdance med mer powermoves, så det er jo en plass du kan hente inspirasjon hvis du vil prøve noe nytt.

 

Såg en film hvor noen drev på i skogen, vill tro det er en fin plass å trene/prøve ut nye ting. Kan bli litt mykere landinger.

 

 

Jo, men det fins triks og beskrivelser av det på youtube ... Men jo det er litt å kjøre egen stil og sånt : p Har egen løype i skogen på skolen, det er sant at det blir litt mykere landinger og sånt, men mer terreng. Syntes skogen er bra plass : p

 

Så noen som drev med det i skogen, ble litt som downhill uten sykkel:P

Tenkte mest på og prøve ut nytt jeg da.

 

Starta med det?

Lenke til kommentar
Så noen som drev med det i skogen, ble litt som downhill uten sykkel:P

Tenkte mest på og prøve ut nytt jeg da.

 

Starta med det?

Var litt dårlig språk der. Mente at skogen var et godt sted å prøve ut nye ting.

 

Nei! Jeg er for opptatt med andre ting har ikke tid. Også bor jeg på ladet, så finnes ingen særlig ideelle steder! Kanskje jeg begynner litt når jeg flytter til en større by for og studere. Det virker jo veldig kult :-)

Lenke til kommentar
Så noen som drev med det i skogen, ble litt som downhill uten sykkel:P

Tenkte mest på og prøve ut nytt jeg da.

 

Starta med det?

Var litt dårlig språk der. Mente at skogen var et godt sted å prøve ut nye ting.

 

Nei! Jeg er for opptatt med andre ting har ikke tid. Også bor jeg på ladet, så finnes ingen særlig ideelle steder! Kanskje jeg begynner litt når jeg flytter til en større by for og studere. Det virker jo veldig kult :-)

 

Hehe, ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...