Gå til innhold

xp2600 til 895,- på itbutikken.no


Anbefalte innlegg

Var og sjekka litt på itbutikken og så at prisene var utrolig lave på enkelte varer, f.eks denne:

http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=42945

 

eller denne:

http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=37362

 

Så nå vet jeg i hvertfall hvor jeg skal handle min neste cpu. :yes:

 

Legg også merke til at xp2600 med 266mhz bushastighet er dyrere enn den med 333mhz, skjønner ikke helt grunnen.

 

Edit: la merke til at det stod de danske prisene der, men hvis dere går inn på www.itbutikken.com og trykker på det norske flagget så får dere norske priser :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ja, du var inne på IT-butikkens danske sider. Kursen for en dansk krone er ca 1,05. I tillegg kommer evt. gebyrer, frakt og fortolling. Tviler da på at det blir billigere enn å handle i Norge.

 

En Barton XP2500+ koster hos IT-butikken i Norge kr 822,-

Lenke til kommentar
Å ja, du var inne på IT-butikkens danske sider. Kursen for en dansk krone er ca 1,05. I tillegg kommer evt. gebyrer, frakt og fortolling. Tviler da på at det blir billigere enn å handle i Norge.

 

En Barton XP2500+ koster hos IT-butikken i Norge kr 822,-

 

Var på de norsk sidene, men hvis du leste posten min ordentlig så så ville du kanskje ha lagt merke til at det ble linka til de danske sidene selv om det var de norsk jeg pasta, men så vidt jeg vet så er frakt 99,- og da sparer man endel.

Lenke til kommentar
Å ja, du var inne på IT-butikkens danske sider. Kursen for en dansk krone er ca 1,05. I tillegg kommer evt. gebyrer, frakt og fortolling. Tviler da på at det blir billigere enn å handle i Norge.

 

En Barton XP2500+ koster hos IT-butikken i Norge kr 822,-

 

Alt på itbutikken sidene er i norske kroner, og man trenger ikke betale toll siden varene blir sendt fra norge.

Lenke til kommentar
de er ikke mye billigere enn andre.

 

noen ganger bittelitt, dette kompenserer de med å DRITE FULLSTENDIG i garanti, bare les webshoperfaringer. evig møkkasjappe.

 

du er herved advart.

 

fullstendig enig!! har selv erfaring med de, og flere kompiser! de suger, ihvertfall på support. de nekter å svare meg på mail! :yes:

Lenke til kommentar

ahh, endelig noen som jeg kan blåse ut litt sinne med.

 

Norske representanten til itbutikken skulle hatt sparken for udugelighet! Han har null kontroll på sakene og roter så det er fullstendig patetisk. I mailene svarer han som er på den norske delen av itbutikken kun på det han vil. Ikke på alt det vesentlige som på noen måte kan sette han i en siturasjon der han forplikter seg å gjøre noe med saken som de kan tape, eller rettere sagt ikke TJENE penger på. Når det har gått lang tid mellom forrige mail (noe det alltid gjør) har han null styring igjen på hva saken handler om, og gir deg samme teite korte svar uten at motargumentasjonen på forrige mail blir tatt i betraktning. Når man etter måneder med mas får han til å love noe, går det en evighet til han svarer på mail neste gang, hvorpå han da nekter for at han har lovet noe. Sku hatt seg en på trynet for å si det rett ut :evil: . Virker som om han satser på at folk gir opp tilslutt. Mailresponsen, eller rettere sagt mangelen på den, er det kapittel for seg selv. Det går uker før han får fingeren ut av ræva og svarer, og til slutt når han skjønner han har tapt argument-vis gir han bare faen og overser deg. Dere er advart, alle.

 

Det brenner inni meg når jeg forteller dette! :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

siden så mange har kommet med negative tilbakemeldinger om itbutikken, så tenkte jeg at jeg skulle komme med en positiv tilbakemelding.

 

Har bestilt varer hos dem 2 ganger. Første gangen hadde jeg ingen problemer i det hele tatt, fikk varene 4 dager etter at jeg bestilte dem.

 

Den andre gangen så skjedde det en feil med bestillingen min. Den ble sendt i 4 forskjellige pakker istedenfor 1, og jeg måtte betale ekstra frakt. Dette fant jeg meg selvfølgelig ikke i, så jeg sendte en mail til dem. Jeg fikk svar 2-3 dager etterpå, hvor de beklaget det hele, og jeg fikk tilbake de økte fraktutgiftene (500kr ellerno) i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
qingan dette er jo en opplagt og uavansert sak de ikke kan nekte på.  og det at du FÅR varen er ikke service, noe som stadig irriterer meg at folk refererer til som service

 

Jeg har ikke opplevd noen problemer med varene bestilt fra itbutikken, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan de behandler retur-saker etc. Godt mulig de er dårlig på det, men jeg ville bare nyansere bildet litt, det er ikke alle som har dårlige erfaringer med itbutikken.

Lenke til kommentar
man må se på litt krevende retursaken for å finne ut hvor bra service de forskjellige gir, og der er itbutikken helt hårreisende fraværende.

Har sjøl vært i tottene på den ITbutikken - m.t.p. svar via mail, det som funka den gangen var telefon og fax.

Lenke til kommentar
Har bare bestilt kabinett og skjerm derfra, noe som har gått smertefritt og greit.

Så jeg tar gjerne sjansen på å handle noe igjen fra itbutikken hvis det er penger å spare.

 

ååå herregud. fordi om du har fått varene dine før, så kan du vel ta imot et råd fra oss som sier du ligger tynt an hvis du skulle være uheldig med delene du mottok. slike fjols som deg som gjør at itbutikken kan fortsette (np)

Lenke til kommentar

ååå herregud. fordi om du har fått varene dine før, så kan du vel ta imot et råd fra oss som sier du ligger tynt an hvis du skulle være uheldig med delene du mottok.  slike fjols som deg som gjør at itbutikken kan fortsette (np)

Syns 'Citizenx' gjør rett i å handle der - fordi om noen av oss har slitt med webshopen, så er det rimelig at problemer oppstår kun for et fåtall med retursaker. Hvem husker ikke omtale av Multicom på sitt verste ? grøss... men flertallet var likevel fornøyd.

 

NB, topic her gjelder gode priser på bestemt hardware, ikke om webshopen er lusen :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...