Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

The Game på gutter


Gjest Siri 22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kort spm, kan The Game brukes på gutter også?

Være litt småfrekk osv. Tips?

 

- Siri, 22

Heisann

 

Jada, det game fungerer på gutter og, hvis du sikter til Neils Strauss sin bok The game.

Men det skal sies at samtaler hvor alt er rutine, klassisk Mysteru Method osv blir lite brukt i Norge rett og slett for det finnes "game" som er så mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har en litt interessant teori om dette her jeg..

 

Hvis det har seg sånn at dette spillet sprer seg fra menneske til menneske, så har jo egentlig alle tapt da? For folk må jo tenke på det for å snakke om det/ fortelle det videre?

 

Alt menneske sier, er vel prosessert av hjernen..

Lenke til kommentar
Gjest Siri 22

Ok, for jeg holder på med en gutt på samme alder som er det man kan kalle bad boy. Hvis jeg gir litt motstand, er litt småfrekk osv vil han vel bli MER interessert enn han er nå? Man vil jo gjerne ha det man ikke kan få... Og han har en god del selvtillit inne, litt for mye faktisk =P

Lenke til kommentar
Gjest Siri 22
Jeg har en litt interessant teori om dette her jeg..

 

Hvis det har seg sånn at dette spillet sprer seg fra menneske til menneske, så har jo egentlig alle tapt da? For folk må jo tenke på det for å snakke om det/ fortelle det videre?

 

Alt menneske sier, er vel prosessert av hjernen..

 

 

 

 

Snakker vel heller om å være litt mer småfrekk, ikke så hyggelig. Gi litt mer motstand. Være litt utilgjengelig. Ikke gi noe særlig komplimenter når vi er sammen. Han vet han ser bra ut.

Lenke til kommentar

Selv mener jeg ikke at dette fungerer. Hadde en chick jeg likte gjort noe sånt hadde jeg bare driti i henne og rota med bestevennina. (Dette er ofc bare hvis jeg var en bad boy!)

 

Kort fortalt: Ikke prøv, enten blir han bare sur, eller så driter han deg ut med å være flinkere til å spille "The Game".

Lenke til kommentar
Gjest Siri 22
Selv mener jeg ikke at dette fungerer. Hadde en chick jeg likte gjort noe sånt hadde jeg bare driti i henne og rota med bestevennina. (Dette er ofc bare hvis jeg var en bad boy!)

 

Kort fortalt: Ikke prøv, enten blir han bare sur, eller så driter han deg ut med å være flinkere til å spille "The Game".

 

 

 

Så hva SKAL jeg gjøre da? Virker som det ikke lønner seg å være snill og omtenksom =(

Lenke til kommentar
Nettopp, det skumleste gutter vet om er jenter som vet at de kan bestemme pågrunn av sin "fysiske fordel". Hvis at du er digg, og at han får ikke noe hvis han ikke er snill gutt.

 

Hadde dama mi gjort dette hadde jeg tatt halen mellom bena. :p

 

Kjør litt Catstring theory. Vær nesten hans, men bare nesten, helt til du når det målet du vil. Aldri la han helt plassere hvor han har deg hen, og hvertfall ikke gjør som han sier!

Lenke til kommentar
Vist han er en badboy, og du har vært rolig og hyggelig før, så tror jeg det her The Game-opplegget til trådstarter blir å faile miserabelt.

Ikke nødvendigvis, det er jo bare å reframe synet hans på deg det!

Bad boys liker vel kanskje litt farlige piker de ikke kan få ;)

Lenke til kommentar
Vil tro han vil synes det er litt rart at hun går fra å være snill og rolig til pluttselig å oppføre seg som bad-girl. Transformasjonen kommer til å merkes, for og si det slik.

Det er da slettes sikkert ikke sikkert!

Kan bare bli sett på som at hun slapper av mer rundt han, blir mer komfertabel på typa og tør å vise mer av seg selv.

Idag er det et pent lite press på at jenter på være "skikkelige", og ikke ha mange seksualpartnere etc etc.

Lenke til kommentar

Snill og omtenksom er søtt det... Men jeg elsker når jenta mindfucker meg. Jeg digger når jenta kjører push-pull på meg. Vet ikke hvor dypt inne i game-verdenen du er Siri, men push-pull er når jenta viser meg at hun har lyst på meg, for så å vise det motsatte etterpå. Teasing kan du kalle det. At jeg ikke vet helt hvor jeg har henne.

 

Men, ingenting er kult når man overgjør det. Bruk det littegranne. Ikke noe overkill.

 

Og så må jeg bare nevne at jenter er naturlig flinke til å sende slike mixed signals. Du trenger for all del ikke å bruke de tingene som står i The Game. Jeg tror det bare vil bli unaturlig og rart for deg, når du plutselig skal legge om stilen din.

 

Bruk øynene dine. Vis ham fuckeyes, med et frekt lite smil.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...