Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelsket i en jente i klassen, hva må jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

hmm er ikke lett å vite hvem jeg skal høre på, dere har jo forskjellige svar en god del av dere :(

 

Men visst vi koser oss og har det kjekt sammen når jeg skal være med henne nå på søndag. Er det mulig at jeg kan få til noe at det kan bli noe mellom oss, selvom jeg ikke spørr om hun har noen følelser eller ikke.

 

Jeg vet ikke helt, denne jenten, altså hun er jo litt sånn beskjeden, jeg vet ikke helt, men har følelsen av at hun egentlig ikke er det da, men bare når hun er på skolen. Den personen jeg ser bak henne er en mer moden, morsom, søt osv. jente. Men måten hun også er på føler jeg at hun kanskje ville ha godtatt om jeg hadde spurt om hun har følelser for meg eller ikke.

 

Hun snakket med meg forleden om eksen hennes, hun sa at hun var med han hele tiden nesten og de hadde kjekt sammen, helt til han ble sur for noe ikke hun jeg liker skjønte noe av og han gutten gjorde det slutt.

 

Så visst jeg er med henne hele tiden og vi har det kjekt sammen så det må vel være noen muligheter der for at det kan bli noe? Jeg vil isåfall ikke gjøre samme tabbe som han gutten gjorde da :)

 

Det merkelige, jeg er gutt, jeg trodde ikke jeg kunne bli skikkelig forelsket engang, men da jeg møtte henne har jeg alltid hatt gode følelser for henne og det virker som jeg tenker så mye på henne. alt i hodet mitt er om henne liksom. Er rett og slett forelsket. Så jeg skjønner da at det er mulig. En del gutter sier: menn blir ikke forelsket, det er damene som forelsker seg. Dette er seriøst ikke tilfelle for meg nå isåfall.

 

men blir litt sånn usikker på hva jeg skal gjøre eller si nå når dere skriver så mye forskjellig.

 

Å smurstafa, grunnen til at jeg har lyst til å spørre er at det er å pine seg selv å gå rundt med de tankene å ikke vite hva hun føler..

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hmm jeg tror hun er litt lat jeg, hun gidder ikke så ofte å være med på ting å slikt.. Greit nok jeg hadde og kan ha mine perioder der jeg også bare sitter inne på pcen hele dagen for eksempel å sier nei til å være med venner av og til for jeg gidder bare ikke. Uansett de siste årene har jeg skjønt at venner er mye viktigere enn det å sitte inne på pcen hele dagen, selvom man må jo være på pcen en stund også, hehe. Jeg skjønte til slutt at jeg må bli litt mer sosial og komme meg mer ut liksom. Allikevel virker det nå for meg at hun jeg liker er litt sånn nå. Hmm jeg vet nå ikke hvordan jeg skal få henne med på ting altså.. :/ Hun sier at hun får dårlig samvittighet å håper at jeg ikke blir sur, men det skuffer meg at hun gjør sånt.

 

Jeg liker henne jo noe sjuukt, å på skolen der virker hun kjempegrei og humørglad og sånt, men når jeg spørr henne om å bli med på ting så virker det som om hun sier at hun vil, men jeg skjønner jo at hun ikke gidder rett og slett når hun ikke vil ringe meg eller noe senere på dagen.. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg må gjøre for å få henne med meg på noe nå.. virker helt håpløst.. Kanskje hun ikke tørr, det er det jeg tror, men jeg vil liksom ikke si at hun ikke tørr. hun har jo vært med meg alene før liksom, sådet, men ikke visst jeg vil dra på noe for eksempel, da blir hun ikke med.

 

Noen tips om hva jeg kan prøve på?

 

Greit nok, noen vil si at hun ikke liker meg, men jeg gir ikke opp sjansen, å vi har jo det så gøy sammen på skolen, så jeg kan ikke se noe annet at hun er veldig lat eller noe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er så forelsket i denne jenten, men nå har jeg jamen meg fått et problem som jeg håper folk kan hjelpe meg med videre.

 

Vet ikke hva det er, men har fått invitert ut denne jenten for første gang nå, og vi hadde det så koselig sammen! hun sa at nå skal hun bli med meg hver gang jeg spurte henne om å bli med på ting. Å det var for meg veeldig positivt å høre! hun sa hun hadde det så koselig.

 

Det jeg har problemer med å forstå da, og som jeg blir virkelig såret av er å gå rundt å tenke på henne hele tiden, men nå som jeg har vært med henne. Jeg fulgte henne hjem etterpå, jeg hadde så lyst å kysse henne! å for meg virket det som om hun følte det samme, men det endte opp med en stoor god klem og et slengkyss ifra henne og et i tilbake istedenfor. Har ikke hatt det så koselig sammen med noen andre i hele mitt liv, å det der må jeg se på som den beste dagen i mitt liv også. Da hun gikk inn døren etter vi hadde sagt farvel, så var det like før jeg ringte på igjen for å få henne ut bare for å kysse henne, men det gjorde jeg ikke da.

 

Finnes jo flere forhold der man bare blir kjærester for å bli kjærester, har jo sett flere folk som har blitt det, og er vel egentlig bare sånne forhold jeg har hatt før. Helt til je nå har skjønt at det er jo bare idiotisk, og nå har jeg følt hva virkelige følelser er for noe. så dette er ikke noe forhold hvor jeg bare går inn i et forhold på gøy, men har aldri hatt noe så seriøst før liksom, har aldri hatt slike følelser. Derfor er det også mer komplisert for meg, siden vi har jo kjempekoslig sammen, men vet alikevell ikke hva hun føler. Hun ligger hodet sitt ned på skulderen min, hun klemmer meg alltid om vi er alene sammen og av og til visst jeg tar intiativ til det selv at jeg har lyst på en klem.

Å ja vi ler sammen og har det virkelig gøy, jeg elsker også ALT ved henne.

 

Okei nå skal jeg skrive spørsmålet jeg har. Det med at vi har det så gøy sammen, vi har jo det a og til på skolen også, men der har hun en venninne, og når de er sammen virker hun så annerledes på en måte. virker mer overlegen, ikke akkurat overlegen, men isåfall litt, men hun er mer fraværende fra meg da enn når hun er med meg alene.. :( å jeg kan ikke skjønne det, jeg har liksom lyst å være med henne hele tiden.

 

Hva tror dere grunnen til at hun er slik på skolen kan være? er det venninnen som ikke liker meg eller noe? så da vil hun heller være mer med venninnen å late som om hun ikke liker meg?

 

Jeg har en venn jeg snakket med, hun sa at denne jenten hadde sagt til henne at hun ikke likte meg, men dette var før "daten" vår da. Det er bare det at jeg tror kanskje denne vennen min lyger, for hun er litt sånn.. uansett så ble jeg litt såret når hun sa det da, men kan liksom allikevel ikke skjønne det etter at vi hadde det så gøy sammen!

 

 

vil hun kanskje bare ha meg som venn istedenfor, så ikke jeg skal bli sur for vi ikke blir sammen, eller hva tror dere?

 

håper folk tar seg tid til å lese dette innlegget, for jeg trenger virkelig noen gode råd her

Lenke til kommentar

Ghaa!

 

Følte meg nesten forelsket igjen bare av å lese dette :love:

For meg virker det som hun virkelig viser interesse :thumbup:

 

Føler at det ble MASSE rot! Bare with me

 

Grunner til at hun er slik hun er når veninnen hennes er der, kan det være mange forskjellige grunner til: At hun ikke helt vil vise at hun liker deg ovenfor denne veninnen, kanskje denne veninner liker/har likt deg, eller så misliker ho deg kanskje.

 

Håper virkelig ting går den rette veien for deg :w00t:

Selv om det aldri har gjort det for meg :cry: (over ho jeg skrev om i første post)

 

Tror jeg liker en ny en nå, men veldig usikker. Og jeg kommer til å vente LEEEENGE til jeg i det heletatt sier noe om mine føleleser ovenfor henne.

 

Etter min erfaring anbefaler jeg deg og vente en god stund før du sier hva du føler (og når/hvis du gjør det, gjør det face to face ;) ) Prøv å være sammen med henne alene, bli bedre kjennt med henne. Og som skrevet over: Håper virkelig at det skal funke mellom dere! :D

 

Mvh: Zoro-Sama - aka Knut ;)

Lenke til kommentar
Ghaa!

 

Følte meg nesten forelsket igjen bare av å lese dette :love:

For meg virker det som hun virkelig viser interesse :thumbup:

 

Føler at det ble MASSE rot! Bare with me

 

Grunner til at hun er slik hun er når veninnen hennes er der, kan det være mange forskjellige grunner til: At hun ikke helt vil vise at hun liker deg ovenfor denne veninnen, kanskje denne veninner liker/har likt deg, eller så misliker ho deg kanskje.

 

Håper virkelig ting går den rette veien for deg :w00t:

Selv om det aldri har gjort det for meg :cry: (over ho jeg skrev om i første post)

 

Tror jeg liker en ny en nå, men veldig usikker. Og jeg kommer til å vente LEEEENGE til jeg i det heletatt sier noe om mine føleleser ovenfor henne.

 

Etter min erfaring anbefaler jeg deg og vente en god stund før du sier hva du føler (og når/hvis du gjør det, gjør det face to face ;) ) Prøv å være sammen med henne alene, bli bedre kjennt med henne. Og som skrevet over: Håper virkelig at det skal funke mellom dere! :D

 

Mvh: Zoro-Sama - aka Knut ;)

 

Takk for det, var en hyggelig post å få! :)

 

Å jeg kan det der med at jeg må spørre henne om ting face til face, eller så er det veeeldig liten sjangs for at det kan bli noe, å hun kommer sikkert til å avvise meg om jeg hadde spurt på melding. For det er bare idiotisk.

Neida men det skjønner jeg.

 

Ja får bare være med henne masse, så får vi se hvordan det går, kan holde dere oppdatert om dere vil det? ;)

 

Håper det går bra med og hun nye du liker også Zoro-Zama, håper der kommer til å funke mellom dere å visst det er det du vil!

 

stå på :thumbup:

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Alltid fortell en smart jente hvor pen hun er, og alltid fortell en pen jente hvor smart hun er.

Gi henne komplimenter, men ikke mer enn et, og ikke gi komplimenter for de aller tydeligste tingene. Jenter elsker komplimenter, men hvis de får dem hele tiden trenger de ikke å gjøre noe for å imponere deg.

 

Blås i den andre gutten i klassen din. Hvis du blir stille når han er i nærheten av dere så svekker du dine egne sjanser og øker hans sjanser. Du er sjefen, ikke han. "The second you don't like someone, they own you". Ikke la det bli realitet.

 

Jeg regner med at du har gått i klasse med henne siden skolestart, og det er mer enn lenge nok til å be henne med ut på kino. Hvis du ikke tar intiativ og bare er snill og hyggelig med henne på skolen så går du rett inn i friendzone.

 

Kort oppsummert; Slutt å bekymre deg for småting, og be henne med ut før det er for seint. Heller ikke fortell henne rett ut at du liker henne, da tar du vekk all spenningen hennes og ødelegger for deg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...