Gå til innhold

Mysteriet om 2440-tjenesten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke bli trukket uten at du får melding eller går inn på en WAP-link.

 

Så her er det noe mystisk. Det kan også være tidligere eier av nummeret som har et abbonement på en tjeneste fra 2440. Dette skal normalt slettes ved eierskifte, men ikke alltid det blir gjennomført.

Lenke til kommentar

Hva i helvete!!! Jeg husker at jeg meldte meg på SMSking for noen år siden. Men hvorfor skal de trekke fra abonnementet mitt når jeg ikke bruker deres tjenester? Jeg er bare medlem. Og på "Mine innstillinger" står ikke noe om at de skal varsle meg og trekke 50kroner hver måned!!

 

Eneste meldingen jeg har sendt fra deres side var i 5.8.2007 02:26.

 

Sende SMS

Alle medlemmer får automatisk tilgang til å sende 5 gratis SMS hver dag fra sitt eget mobilnummer.

Dette gir deg ekstra SMS:

Oppdater brukerprofil, legg til bilde, og fyll ut alle felter som er uthevet på profilsiden. Dette gir deg 25 sms hver dag.

Verve andre medlemmer. Du får 10 sms for hvert medlem du verver, og den du verver får 5 sms.

Se vervesiden for mer informasjon.

Mobil som er åpen for mottak av informasjonsmeldinger fra SMSKing.no hver måned.

Kjøpe ekstra SMS

Dersom du har behov for å sende flere SMS enn de du får hver dag, kan du kjøpe ekstra SMS.Gå til denne siden for å kjøpe flere sms. Ekstra SMS som kjøpes blir overført hver dag.

 

Eks: 1) Du kjøper 200 SMS.

2) Første dagen har du 225 inkludert gratis SMS du får hver dag.Du sender 35 SMS første dagen.

3) Dag to har du 190 SMS tilgjengelig.

 

Du bruker alltid dine 25 gratis hver dag FØR du tar i bruk kjøpte SMS.

 

 

SMSKing AS 2440 25,- 05.10.2009

11:01 Hei! Vi har oppdatert din profil på SMSKing. De neste 15 dagene kan du sende 25 SMS hver dag, finne venner eller kjæreste, laste ned bilder og mye mer! (25,-)

 

SMSKing AS 2440 25,- 19.09.2009

11:00 Hei! Vi har oppdatert din profil på SMSKing. De neste 15 dagene kan du sende 25 SMS hver dag, finne venner eller kjæreste, laste ned bilder og mye mer! (25,-)

Endret av Unlimited
Lenke til kommentar
5. INFOMELDINGER/ABONNEMENT:

--------------------------

Som medlem på SMSKing.no godtar du å betale for ditt abonnement via SMS hver måned. Maks pris for kontantkort kunder er kr 2x25.- og maks pris for abonnement kunder er kr 1x50,-. Ditt medlemskap er en løpende, og fornyes automatisk for 15 dager inntil du selv sier opp.

http://www.smsking.no/help.asp#betingelser

 

Må lese betingelsene gutt! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...