Gå til innhold

AudioVisuelt.no: Få tester av TVer

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å være en større satsning på lyd og bilde, savner jeg faktisk tv-tester. Når dette (forhåpentligvis) kommer, hadde jeg og sikkert samtlige satt pris på tester av litt større tv-er enn 40 og 42 tommere. Det er FRYKTELIG få tester av større TV-er og 50 tommer blir snart den nye folketv-størrelsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig

Selv har jeg en 40" på rommet mitt og familien har en 50" i stuen. Etter som større tver er blitt mye billigere er forskjellen fra en god 40" til en god 50" krympet til noe slik at mange velger det istedetfror

Flere TV tester! :yes:

Skrevet
For å være en større satsning på lyd og bilde, savner jeg faktisk tv-tester. Når dette (forhåpentligvis) kommer, hadde jeg og sikkert samtlige satt pris på tester av litt større tv-er enn 40 og 42 tommere. Det er FRYKTELIG få tester av større TV-er og 50 tommer blir snart den nye folketv-størrelsen!

Om du tar en titt på salgsstatistikken for 50" så vil du se at den har flatet rimelig ut siste året..:).

42 vs 32 derimot, der er det den store endringen nå skjer.

Men nok off topic, tester av tv er tingen. Og det tror jeg uten tvil at Audiovisuellt har på planen framover.

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for innspillet! Yes, tester av litt større (men samtidige overkommelige) TV-er står på planen vår. Vi håper å få kjørt en større samletest på denne siden av jul. Vi ser da i første omgang for oss 46" - 52", med priser opptil 10-12000 kroner. Kom gjerne med ønsker på konkrete modeller :)

Skrevet

Her er en oppramsing over kurante modeller, utropstegn på de viktigste:

LCD/LED: xxLH5000 (!), LExxB535 (!) LExxB656 (!), LExxB755, UExxB7050 (!), xxPFL5604, xxPFL7404, xxPFL9704, LCxxLE700, KDLxxW5500 (!), xxXV635DN.

PLASMA: PSxxB535, TXPxxX10, TXPxxG10, xxPS8000 (Disse bør egentlig testes alle sammen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...