Gå til innhold

hva har komplett og datakjeden til felles?


Anbefalte innlegg

Jeg har for lenge siden merket meg at datakjeden og komplett hadde så like logoer at jeg faktisk tok feil av butikkene (Jeg gikk innom datakjeden og spurte etter et tilbud komplett hadde, heh).

 

Designet på nettsiden deres er jo prikk like. Merk spesielt på toppen: teksten plasseringen og linkene er identisk. Og logoene :S

komplett

datakjeden

 

Har de noe til felles eller driver de plagiat med hverandre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Hvis jeg ikke helt tar feil, så hadde vel komplett utsalgssteder som "komplett data", men da de gikk over til kun nettdistribusjon, ble disse butikkene under nye eiere "omdøpt" til datakjeden ? Husker ihvertfall butikkene hette komplett og ikke datakjeden. Så nært beslektet er de ja :=)

Lenke til kommentar

Både bestilte noe fra datakjeden og returnerte noe til komplett nylig, og la merke til at returadressen til komplett var nøyaktig samme som adressen jeg mottok pakken fra datakjeden fra, som viste ganske tydelig at de er relatert.

Endret av WD
Lenke til kommentar

Høres ut som du har bestilt fra webshop, de har ikke egent lager, så de bestiller fra de webbutikkene som er billigst.

 

I ditt tilfelle så var nok norek/komplett billigst på den aktuelle varen du bestilte.

 

Ellers så har komplett ASA eid datakjeden ei stund nå, først het det vel "komplett data". Etterhvert så solgte komplett ASA litt av aksjene, men komplett ASA har eid 35% elns at datakjeden helt til nå nylig da amentio kjøpte opp datakjeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...